וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד הנהג שגרר מפגין ברכבו

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 14:55

מדובר באירוע שקרה בחודש מרץ השנה במסגרת בהפגנות באיילון בת"א. היום הגישה פרקליטות מחוז ת"א נגדו הנהג הגורר כתב אישום: "במעשיו המתוארים לעיל, נהג הנאשם ברכבו בדרך ציבורית בנסיעה נמהרת שיש בה כדי לסכן את חייהם של המתלונן"

בווידאו: רכב נוסע באיילון עם מפגין על מכסה מנוע 02.03.24/טוויטר

פרקליטות מחוז ת"א הפלילית הגישה היום (רביעי) כתב אישום לבית המשפט השלום בתל אביב נגד נווה בן יתח שנשאם בגרירת מפגין ברכבו. לפי כתב האישום, בחודש מרץ האחרון הגיע בן יתח לאזור נתיבי איילון שם התקיימה הפגנה בעד החזרת החטופים. בן יתח עצר את רכבו תוך כדי שחזית רכבו פגעה ברגליו של אחד המפגינים.

בעקבות כך, נאלץ אותו המפגין להשעין ידיו על מכסה המנוע של הרכב ובהמשך אף לעלות עם גופו על מכסה המנוע, מתוך החשש כי ייפול מתחת לרכב אשר המשיך בנסיעה איטית לכיוונו. בהמשך לכך, המשיך הנאשם בנסיעה, כשהמתלונן שעל מכסה המנוע של רכבו, מפציר בו, במלל ובתנועות גוף, שיעצור את הרכב ויאפשר לו לרדת.

הפגנה למען החזרת החטופים, צומת נהריה, 7 בספטמבר 2024. יואב איתיאל
הפגנה למען החזרת החטופים, צומת נהריה, 7 בספטמבר 2024/יואב איתיאל

כתב האישום מתאר כי חרף הפצרותיו של המפגין, ובניסיון לגרום לו לחבלה חמורה, האיץ הנאשם את מהירות נסיעתו והחל בנסיעה נמהרת שיש בה לסכן את חיי המפגין תוך כדי שהוא נמצא על מכסה המנוע של הרכב של הנאשם.

בסיום כתב האישום נכתב: "במעשיו המתוארים לעיל, נהג הנאשם ברכבו בדרך ציבורית בנסיעה נמהרת שיש בה כדי לסכן את חייו של המפגין או לגרום לן לחבלה, וכן ניסה לחבול במפגין חבלה חמורה שלא כדין".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עימותים בין המשטרה למפגינים בצומת עזריאלי, 1 ביוני 2024. רויטרס
עימותים בין המשטרה למפגינים בצומת עזריאלי, 1 ביוני 2024/רויטרס

לאחר שנעצר לחקירה בחשד להפרת סדר בחודש מרץ, אמר עורך דינו של המפגין, דניאל חקלאי, כי: "מדובר באירוע חמור באופן מופלג. עשרות מפגינים ומפגינות אכן ירדו לנתיבי איילון בצעד חריג שנובע מהדאגה העמוקה הן למשטרנו הדמוקרטי, הן לעצם גורלה של מדינת ישראל והן לחייהם של החטופים והחטופות. אחד מהם היה המפגין שלמרבה הזוועה, כמעט נדרס בידי נהג משתולל שהעלה אותו תוך כדי נהיגה פרועה על מכסה המנוע שלו בניגוד לרצונו, התעלם מתחנוניו החוזרים להוריד אותו וסיכן את חייו לאורך מאות מטרים. המפגין נבדק אמש בחדר המיון וכעת הוא מוסר את גרסתו לאירוע. כך תוכל משטרת לב ת"א לזמן את החשוד בנהיגה המסוכנת ובסיכון חייו של המפגין, ולחקור אותו תחת אזהרה כבר הערב או מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully