וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעסה בן 62 חשוד בביצוע מעשה מגונה כלפי שורד פסטיבל נובה

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 13:28

החשוד, בעז גלעדי מירושלים, נעצר והועבר לחקירה. על פי החשד הוא ביצע מעשה מגונה בגופו של הקורבן במהלך טיפול עיסוי. עוד לפי החשד הוא הטמין מצלמה נסתרת בפריט נוי בקליניקה שלו - שמשדרת למכשיר הטלפון שלו ללא ידיעת המטופלים

חשוד בעבירות מין בקטינים נעצר במירון/27 א'

בעז גלעדי, מעסה בן 62 תושב ירושלים, חשוד בביצוע מעשה מגונה כלפי שורד פסטיבל נובה - כך פרסמה היום (רביעי) משטרת ישראל. לפי החשד עולה כי המתלונן הגיע לביתו של החשוד, כחלק מטיפולים אותם עובר - ושם הותקף מינית.

בחקירת המשטרה עלה החשד כי במהלך טיפול עיסוי, ביצע החשוד מעשה מגונה בגופו של המתלונן. אתמול נעצר החשוד והועבר לחקירה בחשד לעבירה זו ונוספות.

בעז גלעדי החשוד בביצוע מעשה מגונה כלפי שורד פסטיבל נובה. דוברות משטרת ישראל
בעז גלעדי החשוד בביצוע מעשה מגונה כלפי שורד פסטיבל נובה/דוברות משטרת ישראל

במהלך חיפוש שערכו השוטרים בקליניקת הטיפול, לכאורה, אותרה בין היתר מצלמה נסתרת שהוטמנה בתוך פריט נוי שמשדרת למכשיר הסלולרי של החשוד, כל זאת ללא ידיעת מטופליו. כמו כן התברר כי "רכש" את הכשרתו בכמה שיעורים בנושא טיפול בגוף על ידי עיסוי - אך לא הוסמך כלל להעניק באופן מקצועי טיפול מסוג זה מעולם.

בנוסף נודע לחוקרי המשטרה כי מעניק טיפולי עיסוי "טנטרה", עיסוי המשלב מגע מיני אירוטי, כל אלו ייתכן שתועדו כאמור, במצלמה הנסתרת שהטמין בחדר הטיפולים. החשוד שנעצר, הובא הבוקר בפני בית המשפט שנעתר לבקשת המשטרה והורה על הארכת מעצרו עד ל-19:00 היום. בכוונת המשטרה להגיש ערר על החלטה זאת.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פריט הנוי בתוכו הוטמנה מצלמה נסתרת ע"י החשוד בעת בביצוע מעשה מגונה כלפי שורד פסטיבל נובה. דוברות משטרת ישראל
פריט הנוי בתוכו הוטמנה מצלמה נסתרת ע"י החשוד/דוברות משטרת ישראל

לצד זאת, בשל הצורך החקירתי וחשש כי ישנם קרבנות נוספים, מבקשת המשטרה כי במידה ובידיעת הציבור מידע על קורבנות נוספים שנפגעו על ידי החשוד, בעז גלעדי, ושתמונתו מצורפת, יש לפנות אל אחת מתחנות המשטרה או למוקד 100.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully