וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איחוד הצלה יפעיל 31 אמבולנסים חדשים ברחבי הארץ

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 10:45

ההשקעה האחרונה בכלי חירום תאפשר למתנדבי הארגון לפעול במהירות גדולה יותר במקרי חירום ברחבי הארץ. "זוהי הוכחה נוספת למחויבותנו לערך הנעלה של הצלת חיי אדם במדינת ישראל ולהבטחת רווחת הציבור"

בווידאו: תחת אש פרמדיק מציל את חיי נהג האמבולנס/מד"א

איחוד הצלה דיווח היום (רביעי) כי 31 אמבולנסים חדשים הצטרפו לצי כלי החירום, וייתגברו את פעילות המתנדבים ברחבי הארץ. האמבולנסים מצויידים בציוד רפואי מתקדם, חלקם כבר הועברו לסניפי איחוד ההצלה בארץ וחלקם ייכנסו לפעילות בימים הקרובים. ההשקעה ברכישת כלי חירום וציוד רפואי היא חלק מהרחבת פעילות איחוד ההצלה מאז 7 באוקטובר. לדברי הארגון, האמבולנסים החדשים יהוו תוספת כוח משמעותית למערך התגובה המהירה של איחוד הצלה, ויאפשרו למתנדבי הארגון להעניק טיפול רפואי מהיר יותר במקרי חירום.

אמבולנסים חדשים נקלטו בשירות איחוד הצלה. איחוד הצלה
אמבולנסים חדשים נקלטו בשירות איחוד הצלה/איחוד הצלה
אמבולנסים חדשים נקלטו בשירות איחוד הצלה. איחוד הצלה
אמבולנסים חדשים נקלטו בשירות איחוד הצלה/איחוד הצלה

מנכ"ל איחוד הצלה, פרופסור אהוד דודסון אמר: "האמבולנסים החדשים יסייעו למתנדבים המסורים שלנו מכל המגזרים בכל רחבי הארץ להגיע במהירות רבה יותר לאירועי חירום ולהציל את חייהם של אנשים רבים. זוהי הוכחה נוספת למחויבותנו לערך הנעלה של הצלת חיי אדם במדינת ישראל ולהבטחת רווחת הציבור. המתנדבים מוכיחים מדי יום את מסירותם והקרבתם, ואנו נעשה ככל שביכולתנו לספק להם את הכלים הטובים והמקצועיים ביותר כדי שיוכלו לבצע את משימתם החשובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully