וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדי בן ה-12 עבר חרם ומת מדום לב: משרד החינוך פתח בבדיקה בבית הספר

עודכן לאחרונה: 24.9.2024 / 17:56

הטרגדיה קרתה באירוע בר מצווה שנכח בו מחוץ לכותלי המוסד החינוכי. ממשרד החינוך נמסר כי הם נמצאים בקשר רציף עם ההנהלה, ושכלל התלמידים מלווים על ידי ייעוץ פסיכולוגי מטעמם. בתוך כך, מסרו כי הם מגבשים "תכנית התערבות ייעודית וארוכת טווח"

"פה לא צוחקים עליי": המיזם המרגש עבור ילדים שעוברים חרם/מתוך המהדורה המרכזית, חדשות 13

משרד החינוך פרסם היום (שלישי) את תגובתו לאירוע הטראגי אתמול בו מנדי בולטון בן ה-12 נפטר לאחר שלקה בליבו במסיבת בר מצווה בה עבר חרם. "משרד החינוך מביע צער כבד ועמוק על לכתו בטרם עת של מנדי בולטון ז"ל ושולח את תנחומיו הכנים למשפחה. האירוע, שהתרחש מחוץ לכותלי בית הספר, נבדק בימים אלה ביסודיות וברגישות על ידי המשרד שנמצא בקשר ישיר ורציף עם הנהלת בית הספר, הצוותים החינוכיים, ההורים, תלמידי בית הספר ותלמידי כיתתו של מנדי".

עוד מסרו כי "התלמידים כולם מלווים על ידי השירות הייעוצי פסיכולוגי של משרד החינוך באופן צמוד. בו בזמן ועל רקע המורכבות, המשרד מגבש בימים אלו תכנית התערבות ייעודית וארוכת טווח לבית הספר. המשרד יעדכן בכל התפתחות בנושא, תוך שמירה מתבקשת ואחראית על צנעת הפרט ושלמותם הרגשית והחינוכית של התלמידים".

אתמול פרסמה לינור אברג'יל, מיס עולם לשנת 1998, כי בתה קיבלה הודעה מאיימת מחברה לספסל הלימודים, מבית ספר חדש אליו עברה. "היא כתבה שהיא תגמור אותה. דברים מזעזעים. הילדה שלי באה אלי עם עם צמרמורות, בוכה ובהיסטריה. לא דמיינתי שאהיה בסיטואציה כזאת, נשארתי ללא מילים. בריונות ברשת זה דבר שצריך לסרס מן השורש, אין לזה מקום ולו לרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully