וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של ארבל שבשבי כבר כמעט שנה: "ידי רה"מ מגואלות בדם"

עודכן לאחרונה: 24.9.2024 / 9:41

יחיאל יהוד, אביה של ארבל שנחטפה מקיבוץ ניר עוז בבוקר השבת השחורה ב־7 באוקטובר לפני כמעט שנה ומאז היא מצויה בשבי החמאס, תקף את התנהלותו של ראש הממשלה נתניהו בסוגיית החטופים בראיון לרדיו 103FM. חברי קואליציה: "לו זו הייתה בתי, הייתי שורף את הבניין"

הפגנה מחוץ למקום מגוריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו/יואב איתיאל

ארבל יהוד נחטפה מקיבוץ ניר עוז בבוקר השבת השחורה ב־7 באוקטובר לפני כמעט שנה. מאז היא מצויה בשבי חמאס, ואף ציינה את יום הולדתה ה־29 בתופת ובתת תנאים. יחיאל יהוד, אביה של ארבל ודולב ז"ל, שנחשב כחטוף עד יוני האחרון ואז התברר שנרצח באותו בוקר, התייחס ברדיו 103FM לזמן הרב שעבר ותקף את התנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם סוגיית החטופים.

"ביבי מצא לו שעת כושר לפתוח במלחמה בלבנון, האמריקנים לקחו צעד אחורה, לא מתנהל כרגע משא ומתן, וזה מתאים לנתניהו בול לפתוח במלחמה בלבנון, בהתנהלות הפושעת שלו כבר שנה הוא הפך את כל אזרחי המדינה לבני ערובה, הוא יודע שחיל האוויר לבדו לא יכריע את חמאס, הוא לא מתכוון לזה, אבל רוצה להסיט את תשומת הלב מהבעיה הכי גדולה שלו היום - 101 בני ובנות ערובה בשבי בעזה. המשבר הזה מקרין על הכל. תהיה הפסקת אש בעזה, זה יוביל להפסקת אש בצפון. יש מחירים שהוצבו לנו, והם עקביים לגמרי מהתחלה, אותן דרישות. אז לפעמים הם אומרים לא 150 אסירים אלא 200, זה לא משנה, אבל בדצמבר אמרו לי גלנט, דרעי ודרמר, 'הוא ירצה אסירים, נפתח את שערי בתי הכלא לרווחה', אין שאלה של מחירים וגם אם כן המדינה צריכה לדעת להתמודד עם ההשלכות שלהם".

הפגנת משפחות החטופים ואלפי מגפינים למען עסקת חטופים.קפלן , תל אביב.. פאולינה פטימר, אתר רשמי
הפגנת משפחות החטופים בקפלן תל אביב. ""ברור לי לגמרי שהכל עניין של טרפוד"/אתר רשמי, פאולינה פטימר

עוד הוסיף: "ברור לי לגמרי שהכל עניין של טרפוד כמו 18 הטרפודים של נתניהו מינואר. נתקלנו כבר לאורך כל השנה באמירות לכאן ולכאן, חלק מהן שיצאו בתקשורת אנחנו , שאנחנו נפגשים גם עם הגרמנים והאמריקנים שמעורבים במו"מ, גם עם הצוות הישראלי, אנחנו שומעים לפעמים דברים אחרים ממה שאנחנו שומעים בתקשורת. ההצעה לכאורה של ישראל בנושא המו"מ זה ספין, פייק ניוז, אין הצעה כזאת, האמריקנים והנושאים והנותנים לא מכירים. עכשיו נתניהו נוסע לנאום בשעת מלחמה, זה מראה על סדרי העדיפויות שלו. אני אומר לו 'סע ביבי ותישאר שם'".

"אנחנו לא יודעים כלום נכון להיום", התייחס יהוד למצבה של בתו. "לפני למעלה מחצי שנה קיבלנו אות חיים שמבחינתו התחיל והסתיים במשפט - התקבל אות חיים מארבל. שום דבר מעבר לזה. הפחד שלנו מההתחלה, כשאנחנו מדברים על הפסקת המלחמה, זה שארבל תיפגע מכדור או פצצה של צה"ל בדיוק כמו שאנחנו מפחדים שהיא תיפגע מכדור או פצצה של חמאס. ראינו לזה הוכחות בהמשך. שבני ובנות ערובה נהרגו על ידי צה"ל ונרצחו על ידי חמאס. נתניהו פתח במלחמה לפני שבוע, הוא אמר שישראל לא יכולה להרשות לעצמה אזרחים מחוץ לבית, כך הוא אמר לפני שנה על האזרחים במנהרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully