וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשש לתקיפות נוספות: גם מחר לא יתקיימו לימודים ביישובים רבים | הרשימה המלאה

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 17:29

במסגרות החינוכיות בקו העימות, ברמת הגולן, בכל אזורי הגליל, בעמקים ובמפרץ, לא יתקיימו לימודים. זו הארכה של ההנחיות שנקבעו הבוקר - בעקבות הירי הלילי הכבד של חיזבאללה לצפון

ירי כבד של צה"ל בדרום לבנון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פיקוד העורף הודיע היום (ראשון) כי עקב ההסלמה מול לבנון - הלימודים מחיפה וצפונה לא ייערכו גם מחר. מדובר במסגרות החינוכיות בקו העימות, ברמת הגולן, בכל אזורי הגליל, בעמקים ובמפרץ. זו הארכה של ההנחיות שנקבעו הבוקר - בעקבות הירי הכבד של חיזבאללה לצפון.

פעילות אנשי פיקוד העורף בזירת הנפילה בקריית ביאליק. 22 בספטמבר 2024. דובר צה"ל
פעילות אנשי פיקוד העורף בזירת הנפילה בקריית ביאליק. 22 בספטמבר 2024/דובר צה"ל
הנחיות פיקוד העורף. 22 בספטמבר 2024. פיקוד העורף
הנחיות פיקוד העורף. 22 בספטמבר 2024/פיקוד העורף

הלילה, כשעה לאחר חצות, הופעלו ברחבי הגליל, עמק יזרעאל, הכרמל, עפולה ונצרת. שריפה פרצה סמוך למגדל העמק בעקבות נפילת רסיס. בגליל התחתון, נפצע גבר כבן 60 באורח קל מפגיעת רסיס, ופונה על ידי צוות מד"א לבית החולים האנגלי שבנצרת.

מאוחר יותר, מעט לפני 05:00 הופעלו אזעקות ביקנעם, עין השופט, זרזיר ובסמת טבעון. שעה לאחר מכן, חודש הירי על הגליל המערבי. במהלך הירי - מד"א טיפלו בשלושה פצועים קל מנפילות ישירות בקריות.

במהלך האזעקות, בן 17 נהרג לאחר שהתנגש עם רכבו בגדר ההפרדה בכביש 77 סמוך למחלף ישי לכיוון זרזיר. צוותי מד"א הגיעו לזירה וקבעו את מותו, ופינו למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה בן 20 במצב בינוני עד קשה עם חבלות.

ארגון הטרור חיזבאללה הודיע כי ירי הרקטות לצפון כוון לעבר בסיס חיל האוויר ברמת דוד. לפי ההודעה, הירי בוצע כתגובה לגל התקיפות הישראליות בלבנון בימים האחרונים. הארגון טוען שתקף מתקן של רפאל באזור הקריות בתגובה ראשונה לפיצוצי הביפרים ומכשירי הקשר.

  • עוד באותו נושא:
  • חינוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully