וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהגו של בן גביר הואשם במעורבות בתאונת הדרכים בה נפצע השר

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 16:07

התאונה התרחשה בעת ביקור השר לביטחון לאומי בזירת פיגוע דקירה ברמלה בחודש אפריל האחרון, בה נפצע בין היתר גם השר באורח קל. סנגורו של אחד מהפצועים: "טענו כי הנאשם אחראי לגרימת התאונה לאורך כל הדרך, סוף סוף השתכנעה המשטרה"

השר בן גביר עבר תאונה סמוך לזירת הדקירה ברמלה, 26 באפריל 2024/-

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד נהגו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, משה אייכנשטיין, בגין מעורבות בתאונת דרכים שאירעה בעת ביקור של השר בזירת פיגוע דקירה ברמלה בחודש אפריל האחרון.

"סוף סוף המשטרה השתכנעה מהטענות שלנו והגישה כתב אישום נגד הנהג של השר", מסר לאחר הגשת כתב האישום עו"ד ראפת אסדי, המייצג את אחד מהפצועים בתאונה. "לאורך כל הדרך טענו שהוא האחראי לגרימתה", הוסיף.

תאונת דרכים ברמלה, 26 באפריל 2024. ללא קרדיט, אתר רשמי
תאונת דרכים ברמלה, 26 באפריל 2024/אתר רשמי, ללא קרדיט

כאמור, זמן קצר לפני שהתרחשה התאונה, ביקר השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בזירת פיגוע דקירה. "אני קודם כל מאחל רפואה שלמה לפצועה. אני רוצה להגיד שאחרי השיחה עם הגיבור שירה, קרה לי אחד הרגעים הכי מרגשים שלי, כי שמעתי ממנו שהוא קיבל את הנשק לפני ארבעה חודשים במסגרת הרפורמה", טען השר בזירה. "האירוע הזה מוכיח שנשק מציל חיים".

"הותקפתי על המדיניות הזאת", הוסיף השר אודות הרפורמה שהציג, "יש תביעות בבג"ץ נגדי. ויש רגע שבו אני אומר שזה הכל שווה. מרגש. פשוט מרגש. אני מתרגש כי באמת, זה שווה הכל. שווה להביא את הרפורמה הזאת רק בשביל האירוע הזה עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully