וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה סבורה שהמטיילת בנחל משמר מתה מהתייבשות - הגופה הועברה לאבו-כביר

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 10:15

מדריכת קבוצת הנשים שטיילו בנחל משמר זומנה לחקירה ושוחררה לאחר שלא נמצאה אשמה במוות של אחת מהמטיילות. המשטרה סבורה שהמטיילת מצאה את מותה כתוצאה מהתייבשות

תיעוד: חילוץ לכודים משיטפון שהציף שכונת מגורים בירושלים/כב"ה

המדריכה של קבוצת הנשים שטיילה בנחל משמר נחקרה בעבירה של רשלנות ושוחררה, בהנחיית הפרקליטות היא נשלחה לבדיקה באבו כביר. מתוך הקבוצה של 17 המטיילות 3 הלכו לאיבוד ולא מצאו את הקבוצה, לאחר שהמדריכה שמה לב היא הזעיקה את כוחות החילוץ שמצאו שתי נשים כשמצבן הרפואי הוא קל. לאישה השלישית נעשו מאמצי החייאה במקום אך רופא יחידת 669 נאלץ לקבוע את מותה, ככל הנראה מהתייבשות.

מוקדם יותר השנה, במהלך מאמצי חילוץ של יותר ממאה מטיילים שנכנסו לטייל בצפון מדבר יהודה - בנחל דרגה ונחל תקוע - וחשופים לגשמים חזקים שיורדים בהרי ירושלים והאזור, הוקפצו יחידות חילוץ, מטרה, אנשי רשות הטבע והגנים ויחידת כבאות על מנת לחלץ את המטיילים מהאזור.

מסוק החילוץ של יחידת 669 בנחל משמר, דרום ים נמלח ומדבר יהודה, 22 בספטמבר 2024. אלון שחל יחלצ עין גדי, אתר רשמי
מסוק החילוץ של יחידת 669/אתר רשמי, אלון שחל יחלצ עין גדי

שישה נעדרים מחוף קליה שבים המלח - חולצו על ידי המשטרה, יחידת החילוץ "מגילות ים המלח", צה"ל וכוחות נוספים. עם זאת, עדיין נערכות סריקות באזור על מנת לוודא שאין נעדרים נוספים. מדובר, בקבוצה של בחורי ישיבה שיצאו לטיול מאורגן מטעם עיריית מודיעין עילית לפני חזרתם מחופשת "בין הזמנים" של פסח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully