וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית קריית מוצקין: "חודש אוקטובר הולך להיות עצים"

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 8:30

ראש העיר שחוותה הלילה עשרות התרעות אמר הבוקר בריאיון ל-103FM כי "אני חושב שאנחנו נכנסים לחודש בעצימות גבוהה וזה מה שאמרתי לתושביי. אני חושב שאוקטובר אמור להיות חודש עצים". הוא דורש מהממשלה: "מלחמת ההתשה הזו לא יכולה להמשיך"

תיעוד הירי לצפון, רשתות חברתיות שימוש לפי סעיף 27 א'/תיעוד הירי לצפון, רשתות חברתיות שימוש לפי סעיף 27 א'

ראש עיריית קריית מוצקין, ציקי אבישר, התראיין ל-103FM הבוקר (ראשון) והתייחס לירי המאסיבי של חיזבאללה ערי הצפון: "אצלנו לא הייתה נפילה, אלא בקריה סמוכה לנו. זו הפעם השנייה מפרוץ המלחמה שנשמעות פה אזעקות", אמר ראש העיר. "כ-45 דקות לפני האזעקה שהייתה פה עדכנו את התושבים בעלייה לרמת התגוננות שלוש, וביטלנו את כל הלימודים במרחב, כך שבמובן הזה העדכון הקדים את האזעקות".

"עדכנו את כל התושבים בכל אמצעי הקשר שלנו. יש לנו פרוטוקולים מסודרים של עדכון, אני חייב לשבח את התקשורת ואת מערכת היחסים הפנימית שלנו עם ראשי הרשויות ועם פיקוד העורף. אני חדש כראש עירייה, נכנסתי לתפקידי לפני כחמישה וחצי חודשים, ואני יכול רק לשבח רק את התקשורת איתם. אני מנהל תקשורת עם התושבים בדגש על הפייסבוק. כבר ביום שישי עדכנתני אותם על ההידרדרות במצב הבטחוני".

"חילקנו את העיר לארבעה רובעים כדי לבזר את היכולות באופן פיזי גם לתרחישי הייחוס שרלוונטים לקריות - גם לעלטה ולהשבתת חשמל", הסביר אבישר, "אני מרגיש חוסן ומוכנות של התושבים".

הרס בצפון הארץ. קק"ל: אלכס קולומויסקי, אתר רשמי
הרס בצפון הארץ/אתר רשמי, קק"ל: אלכס קולומויסקי

על העתיד:

"אני חושב שאנחנו נכנסים לחודש בעצימות גבוהה וזה מה שאמרתי לתושביי. אני חושב שאוקטובר אמור להיות חודש עצים, אבל מלחמת ההתשה הזאת לא יכולה להימשך. זה שילוב של קצת ידע, אני לא יודע הכול, אבל מאז שהאוגדה העיקרית של צה"ל עלתה מעזה צפונה, נראה שישראל על יכולותיה מעתיקה את מרכז הכוח לגזרה הצפונית. זה לא ישאיר את החיזבאללה שקטים, לכן אני חושב שחודש אוקטובר יהיה חודש עצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully