וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הירי הכבד לצפון: אלו היישובים בהם לא יתקיימו לימודים היום

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 5:57

שינויים בהנחיות פיקוד העורף פורסמו הלילה, ואוסרים על קיום לימודים ביישובי הגליל, המפרץ והעמקים. בד בבד, במועצות ויישובים באזור כבר הודיעו להורים כי לא תתקיים פעילות במסגרות החינוכיות

פטריית עשן באזור הר מירון בעקבות ירי חיזבאללה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שינויים בהנחיות פיקוד העורף פורסמו הלילה, ואוסרים על קיום לימודים ביישובי הגליל, המפרץ והעמקים. בד בבד, במועצות ויישובים באזור כבר הודיעו להורים כי לא תתקיים פעילות במסגרות החינוכיות. חיפה הודיעה כי בוטלו הלימודים בכל מסגרות החינוך בעיר. "היום לא ייתקיימו לימודים באופן פיזי במוסדות החינוך, בכל הרצף החינוכי מגן ועד יב. הודעה זו כוללת את החינוך המיוחד ואת כל שרותי החינוך, לרבות הסעות, צהרונים וחוגים. בנוסף, יתבטלו היום כלל הפעילויות בבתים הקהילתיים ומרכזי הספורט והתרבות העירוניים", נכתב בהודעה.

גם במגדל העמק הודיעו על ביטול הלימודים, ולאחר מכן במוצעות האזוריות עמק יזרעאל ורמת הגולן יצאו בהודעות דומות.

הכנות לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ה, בי"ס פאול קור פתח תקווה, 28 באוגוסט 2024. ראובן קסטרו
הכנות לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ה, בי"ס פאול קור פתח תקווה, 28 באוגוסט 2024/ראובן קסטרו

ב-01:00, אזעקות הופעלו ברחבי הגליל, עמק יזרעאל והכרמל במתקפת הירי לצפון, גם ביישובים בעומק ישראל כמו עפולה ונצרת. שריפה פרצה סמוך למגדל העמק בעקבות נפילת רסיס. בגליל התחתון, נפצע גבר כבן 60 באורח קל מפגיעת רסיס, ופונה על ידי צוות מד"א לבית החולים האנגלי שבנצרת.

סבב אזעקות נוסף הופעל דקות לפני 05:00 ביישובים רבים ברחבי הצפון, בהם יקנעם, עין השופט, זרזיר ובסמת טבעון.

הירי הכבד כוון לבסיס חיל האוויר ברמת דוד - כך הודיע ארגון הטרור הלבנוני חיזבאללה. על פי ההודעה, הירי בוצע כתגובה לגל התקיפות הישראליות בלבנון לאורך הימים האחרונים.

רשת אל-מיאדין שמקורבת לחיזבאללה דיווחה כי הטילים שוגרו לרמת דוד מאחד מבסיסי הטילים התת קרקעי "עימאד" אותם חשף חיזבאללה לאחרונה. הטילים ששוגרו הינם מדגם פאדי 1 בקוטר 220 מילימטר והעל טווח של 80 קילומטר ופאדי 2 בקוטר 302 מילימטר ובעל טווח של 105 קילומטר. לפי הדיווח לא מדובר בתגובה על מתקפת הביפרים ומכשירי הקשר או על התגובה לתקיפה בביירות בה חוסל איבראהים עקיל.

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully