וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ארגנטינה לאוחנה: "אנחנו לצידכם במלחמה הזאת"

עודכן לאחרונה: 20.9.2024 / 21:17

יו"ר הכנסת ביקר בבירת ארגנטינה, בביקור רשמי שערך במדינה, והזמין את הנשיא מיליי לנאום בפני המליאה בירושלים. "אלו ימים של הכרעות — ישראל משנה את המציאות בצפון למען אזרחיה", אמר בעקבות חיסול בכיר חיזבאללה איבראהים עקיל בלבנון. "זה מסר ברור אף אחד לא חסין"

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה נפגש עם נשיא ארגנטינה מיליי בביקור בבואנוס איירס.20 בספטמבר 2024/נתן וויל דוברות הכנסת

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה ביקר הערב (שישי) בבירת ארגנטינה, בביקור רשמי שערך במדינה, והזמין את הנשיא מיליי לנאום בפני המליאה בירושלים. "אלו ימים של הכרעות — ישראל משנה את המציאות בצפון למען אזרחיה", אמר בעקבות חיסול בכיר חיזבאללה איבראהים עקיל בלבנון. "זה מסר ברור אף אחד לא חסין".

מיליי הצהיר בפניו: "אנחנו לצידכם במלחמה הזאת".

פגישתם של יו"ר הכנסת ונשיא ארגנטינה התקיימה בארבע עיניים, ועסקה במצב הביטחוני במזרח התיכון, בדגש על ההתחממות בגזרה הצפונית מול ארגון הטרור חיזבאללה ועל החטופים בעזה, חלקם בעלי אזרחות ארגנטינאית. בתום פגישתם, הזמין יו"ר הכנסת את הנשיא מיליי לנאום בפני מליאת הכנסת.

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה נפגש עם נשיא ארגנטינה מיליי בביקור בבואנוס איירס.20 בספטמבר 2024. נתן ווייל - דוברות הכנסת, אתר רשמי
יו"ר הכנסת אמיר אוחנה נפגש עם נשיא ארגנטינה מיליי בביקור בבואנוס איירס.20 בספטמבר 2024/אתר רשמי, נתן ווייל - דוברות הכנסת

בנושא המלחמה בעזה אמר היו"ר אוחנה למארחו כי "ישראל מחוייבת להכריע את חמאס ולהשיב את כל אזרחיה החטופים, כולל בעלי האזרחות הארגנטינאית. אנו ממשיכים ללחוץ צבאית את חמאס, ואנו זקוקים למנהיגי העולם שימשיכו ללחוץ על סינוואר כדי להביא לשחרור החטופים".

כמו כן, יו"ר הכנסת הביע הערכה בפני מיליי על השינוי לטובה במדיניותה של ארגנטינה כלפי ישראל במוסדות הבינלאומיים מאז בחירתו לנשיא. "ארגנטינה בהנהגתך הוכיחה עמידה על עקרונות מוסר מול מסע ציני עולמי בפורום ששכח לשם מה הוא הוקם. הצבעתכם נגד ההצעה האנטי-ישראלית השבוע בעצרת האו"ם, שהוגשה על ידי הרשות הפלסטינית, היא מסר של העדפת עקרונות של צדק על פני פופולריות חלולה. אנו דוחים את ההחלטה המוטה שרק מעודדת את הטרור של חמאס, חיזבאללה ואיראן. אזרחי ישראל לא ישכחו את עמידתכם האמיצה לצידם".

  • עוד באותו נושא:
  • ארגנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully