וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש מטיילות נעדרו במדבר יהודה - אחת מהן אותרה ללא רוח חיים

עודכן לאחרונה: 20.9.2024 / 23:18

שתי הנשים האחרות, בנות 50 ו-75, שטיילו ביחד עימה, חולצו במצב קל, וקיבלו טיפול רפואי

שטפון במדבר יהודה בעין גדי, 14.11.23/צילום: מתן בוגומולסקי, רשות הטבע והגנים

מטיילת בת 55 אותרה היום (שישי) ללא רוח חיים לאחר שנעדרה עם שתי חברותיה במדבר יהודה. שתי הנשים האחרות, בנות 50 ו-75, שטיילו ביחד עימה, חולצו במצב קל, וקיבלו טיפול רפואי.

מוקדם יותר השנה, במהלך מאמצי חילוץ של יותר ממאה מטיילים שנכנסו לטייל בצפון מדבר יהודה - בנחל דרגה ונחל תקוע - וחשופים לגשמים חזקים שיורדים בהרי ירושלים והאזור, הוקפצו יחידות חילוץ, מטרה, אנשי רשות הטבע והגנים ויחידת כבאות על מנת לחלץ את המטיילים מהאזור.

כמו כן, שישה נעדרים מחוף קליה שבים המלח - חולצו על ידי המשטרה, יחידת החילוץ "מגילות ים המלח", צה"ל וכוחות נוספים. עם זאת, עדיין נערכות סריקות באזור על מנת לוודא שאין נעדרים נוספים. מדובר, בקבוצה של בחורי ישיבה שיצאו לטיול מאורגן מטעם עיריית מודיעין עילית לפני חזרתם מחופשת "בין הזמנים" של פסח.

שטפון בנחל תמרים מדבר יהודה, 14.11.23. מתן בוגומולסקי, רשות הטבע והגנים
שטפון בנחל תמרים מדבר יהודה, 14.11.23/רשות הטבע והגנים, מתן בוגומולסקי

מוקדם יותר, רחפן שהועלה לאוויר זיהה שש דמויות ששוחות לכיוון החוף. מחלצים של היחידה הגיעו עם סירה לחוף. כמו כן, מסוק משטרתי עם סיירי אוויר מיחידת החילוץ סורקים מהאוויר. במקביל, מאות צעירים התכנסו באזור בזמן שמארגני האירוע כרזו בשמות של צעירים שטרם אותרו. גם כוחות צה"ל מחטיבת הבקעה והעמקים - גדוד 47, תאג"ד רפואי וצוות מיחידת 636 סייעו בחיפושים ובטיפול הרפואי לאזרחים הנמצאים במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully