וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמל תומר קרן שנהרג בפעילות מבצעית בצפון מובא למנוחות בחיפה

עודכן לאחרונה: 20.9.2024 / 12:02

מאות מתושבי העיר ניצבו עם דגלי ישראל בעת שעבר מסע הלוויה וחלקו לקרן כבוד אחרון. סמל קרן שירת בגדוד 51 בחטיבת גולני ונהרג מפגיעת נ"ט בגבול לבנון עם רס"ן (מיל') נאיל פוארסה. "הכאב בלתי נתפס", נמסר אתמול מבית הספר התיכון עירוני ה' בו למד

מסע הלוויה של תומר קרן ז"ל.20 בספטמבר 2024/צילום: יואב איתיאל ויפעת רוזנברג

סמל תומר קרן, בן 20 מחיפה, לוחם בגדוד 51 בחטיבת גולני, מובא היום (שישי) למנוחות בעיר לאחר שנהרג מפגיעת נ"ט ליד משגב. מאות מתושבי העיר ניצבו עם דגלי ישראל לאורך רחובות הכרמל בעת שעבר מסע הלוויה, וחלקו לו כבוד אחרון.

"הכאב בלתי נתפס", נמסר אתמול מבית הספר התיכון עירוני ה' בו למד. "היה מלא בשמחת חיים, תמיד מוקף בחברים. ניצל כל רגע מהחוויות בתיכון. הוא חלם להגיע לגולני. כשפרצה המלחמה עוד היה לפני גיוס, וחיפש דרכים לתרום מעצמו. בנובמבר התגייס וביולי האחרון סיים את הכשרתו כלוחם בגולני", הוסיפו.

בן עמי, מורה לאזרחות, זוכר היטב את תומר מהשיעורים וסיפר: "היינו מתווכחים על נושאים רבים, אבל דבר אחד היה טבוע בו היטב וזה הרצון לשרת. הוא ידע שהוא רוצה קרבי, והיה מאושר ללכת לגולני. ב-7 באוקטובר הוא עוד לא התגייס, והוא ישב מתוסכל חודש בבית שקרה כזה דבר והוא לא יכול לעזור, עד שהגיע יום הגיוס שלו בנובמבר. את ההכשרה הוא סיים בסך הכל לפני חודשיים".

מסע הלוויה של תומר קרן ז"ל.20 בספטמבר 2024. יפעת רוזנברג, אתר רשמי
מסע הלוויה של תומר קרן ז"ל.20 בספטמבר 2024/אתר רשמי, יפעת רוזנברג
מסע הלוויה של תומר קרן ז"ל.20 בספטמבר 2024. יפעת רוזנברג, אתר רשמי
מסע הלוויה של תומר קרן ז"ל.20 בספטמבר 2024/אתר רשמי, יפעת רוזנברג
נאיל פוארסה,תומר קרן. באדיבות המשפחה
נאיל פוארסה,תומר קרן/באדיבות המשפחה

רס"ן (מיל') נאיל פוארסה, בן 43 ממע'אר, נהרג בתקרית בה נפל סמל קרן. נאיל שירת כמפקד פלוגת מפקדה בגדוד 'חרב' 'עוצבת ברעם' בחיל הלוגיסטיקה, והותיר אחריו אישה וילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully