וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: סמל תומר קרן ורס"ן נאיל פוארסה נפלו בלחימה בצפון

עודכן לאחרונה: 19.9.2024 / 22:07

נאיל בן ה-43, תושב מע'אר, הותיר אחריו אישה וילד. בתיכון החיפאי בו למד תומר בן ה-20, ששירת כלוחם גולני, ספדו לו. "הכאב בלתי נתפס. הוא היה מלא בשמחת חיים, תמיד מוקף בחברים. חלם להגיע לגולני"

צה"ל סיכל ניסיון פיגוע מטען בגבול לבנון/דובר צה"ל

סמל תומר קרן ורס"ן נאיל פוארסה נפלו במהלך פעילות מבצעית בצפון הארץ. כך, התיר היום (חמישי) צה"ל לפרסום.

נאיל בן ה-43, תושב מע'אר, שירת כמפקד פלוגת מפקדה בגדוד 'חרב' 'עוצבת ברעם' בחיל הלוגיסטיקה. הותיר אחריו אישה וילד.

תומר בן ה-20, תושב חיפה, שירת כלוחם בגדוד 51, חטיבת גולני. ""הכאב בלתי נתפס", נמסר מבית הספר התיכון עירוני ה' בו למד. "היה מלא בשמחת חיים, תמיד מוקף בחברים. ניצל כל רגע מהחוויות בתיכון. הוא חלם להגיע לגולני. כשפרצה המלחמה עוד היה לפני גיוס, וחיפש דרכים לתרום מעצמו. בנובמבר התגייס וביולי האחרון סיים את הכשרתו כלוחם בגולני".

נאיל פוארסה,תומר קרן. באדיבות המשפחה
סמל תומר קרן ורס"ן נאיל פוארסה נפלו בלחימה בצפון/באדיבות המשפחה

"הוא היה תלמיד מאד כריזמטי, מנהיג טבעי באופיו, תמיד היה לו מה להגיד", סיפר לוואלה נדב בן עמי, מחנכו של תומר קרן, "הוא היה חכם מאד ותלמיד טוב אבל זה לאו דווקא היה בראש סדר העדיפויות שלו כי במקביל הוא ידע למצות את החיים. החברים היו מאד חשובים לו, הפעילות בצופים הייתה חשובה לו והוא תמיד היה דומיננטי בכל מסגרת בה השתתף. לא משנה איפה היה מתיישב בכיתה, נוכחותו הייתה תמיד מרכזית".

בן עמי, מורה לאזרחות, זוכר היטב את תומר מהשיעורים, "היינו מתווכחים על נושאים רבים, אבל דבר אחד היה טבוע בו היטב וזה הרצון לשרת. הוא ידע שהוא רוצה קרבי, והיה מאושר ללכת לגולני. ב-7 באוקטובר הוא עוד לא התגייס, והוא ישב מתוסכל חודש בבית שקרה כזה דבר והוא לא יכול לעזור, עד שהגיע יום הגיוס שלו בנובמבר. את ההכשרה הוא סיים בסך הכל לפני חודשיים".

באירוע בו נפל סמל תומר קרן, נפצע באורח קשה לוחם בגדוד 51, חטיבת גולני. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, משפחתו עודכנה.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
כוחות צה״ל בפיקוד הצפון ממשיכים בפעולות ההתקפה וההגנה. 18 בספטמבר 2024. דובר צה"ל
כוחות צה''ל בפיקוד צפון. שלב חדש בלחימה./דובר צה"ל

השכול היכה שוב ביישוב דרוזי. ראש העדה הדרוזית, השייח' מופק טריף הגיב לנפילתו של בן העדה הדרוזית, קצין רס''ן במיל' נאא'ל פווארסה ז''ל ואמר: "רס"ן נאא'ל ז"ל, שנקרא למילואים עם פרוץ המלחמה, נענה לצו מצפונו להגנה על הבית, הגנה על הצפון. לא היה צריך כל קריאה לשירות, פשוט התייצב עד נפילתו".

עוד הוסיף בסוגיית הנופלים הדרוזים, "העדה הדרוזית, ממשיכה לשלם את המחיר הכבד והיקר מכל במלחמה, מאבדים את מיטב הצעירים. אני כואב עם משפחה פווארסה, ההורים והאלמנה, התינוק "ליאם" בן החודשים הספורים, שיכיר את אביו רק דרך תמונות".

השייח' מופק שב והזכיר את ההקרבה של העדה הדרוזית, "השותפות של העדה בחיי המדינה, השוויון בנטל וגם באובדן, נגלים בשדה הקרב. קברניטי המדינה ממהרים להספיד ולהשתתף בצער. אמר ותקף את הממשלה, "אנו אומרים להם זה לא מספיק, שבענו. קומו ותעשו מעשה, תעשו את מה שאתם אומרים וקרא לשינוי ביחס לעדה, "בני העדה צריכים להיות שווים ושותפים לא רק בקרב ובשכול, אלא גם בחיים"

לסיכום שלח תנחומים למשפחה שאיבדה את היקר לה מכל, "משתתף בכאב משפחת החלל תומר קרן ז"ל שנפל ברכס רמים ומשפחות החללים: דניאל מימון טואף ז"ל, אגם נעים ז"ל, עמית באכרי ז"ל ודותן שמעון ז"ל שנפלו השבוע בקרב עזה. מאחל החלמה מהירה לפצועים. יהי זכרו של נאא'ל ושל כלל החללים נצור בליבנו לעד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully