וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבת נהריה נעצרה בחשד לתקיפת ילד בגן שבו עבדה

עודכן לאחרונה: 20.9.2024 / 10:21

סייעת בגן ילדים נעצרה אתמול בחשד לתקיפת קטין חסר ישע. המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרה בבית המשפט השלום בחיפה בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה

בווידאו: הקלטות קול מתעדות את ההתעללות בפעוטון בייבילנד בקרית אתא/צילום תמונות אילוסטרציה: פלאש 90

סייעת בגן ילדים, תושבת נהריה בת 40, נעצרה בחשד לתקיפת קטין חסר ישע. המשטרה תבקש היום (שישי) להאריך את מעצרה בבית המשפט השלום בחיפה בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה.

שוטרי תחנת נהריה של מחוז חוף פתחו בחקירה אתמול לאחר שהתקבל דיווח על חשד לתקיפת קטין בגן ילדים בעיר בידי הסייעת שלו. השוטרים עצרו את החשודה לחקירה בגין החשדות ובסיומה נכלאה.

גננת וסייעת במעון בחולון נעצרו בחשד להתעללות בפעוטות 16.06.22. ללא, עיבוד תמונה
גן ילדים, אילוסטרציה/עיבוד תמונה, ללא

לפי כשבועיים, בית המשפט המחוזי בלוד שקל לשחרר למעצר בית את הסייעת החשודה בהתעללות ב"גן של סיגל" בהוד השרון. בדיון שהתקיים בערעור שהוגש על הארכת מעצרה, השופט רמי חיימוביץ' אמר כי הוא לא רואה עילת מסוכנות המצדיקה את השארתה במעצר של הסייעת, רואן עבד אל-חי, תושבת טירה. על אף פי כן, בית המשפט דחה את הערעור על הארכת המעצר של הסייעת החשודה בהתעללות בגן של סיגל וקבע כי תישאר במעצר. הסייעת חשודה במאות מקרי התעללות בילדים עד גיל שנה, בטווח של חודשים בודדים.

בדיון שנערך בבית משפט השלום בפתח תקווה החליט השופט גיא אבנון להאריך את מעצרה. לפי עורך הדין המייצג את ההורים, בן מעוז, בשבוע הבא צפויה הצהרת תובע ואחריה כתב אישום בגין התעללות בקטינים וחסרי ישע. הורים לילדים בגן זעמו על האפשרות שתשוב לביתה.

"אם היא מסוכנת לילדים היא מספיק מסוכנת לציבור", אמר שי, אב לשני ילדים בגן. אולם לשיטתו של השופט, מסוכנותה נוגעת רק לעבודה עם ילדים. "העובדה שהיא יכלה להתעלל בחסרי ישע, מאות מקרים מתועדים ונוראיים, מעל ל-70 סרטונים בילדה שלי, לא יכולה לאפשר אפילו לשקול לשחרר אותה למעצר בית. זרקו את הבת שלי למרחק שני מטר. היא הטילה אימה על הילדים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully