וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: "רואים באיומים של ישראל לפלוש לדרום לבנון הזדמנות היסטורית"

עודכן לאחרונה: 19.9.2024 / 17:57

בנאום שנשא, התייחס ראש ארגון הטרור לאיומי ישראל לכאורה, והוסיף כי אם ישראל תקים רצועת ביטחון בדרום לבנון, היא תחווה "גיהנום". עוד התייחס למתקפת הביפרים הישראלית וטען ל"מעשי טבח" שניתן לראות בהם הכרזת מלחמה. "חטפנו מכה קשה וחסרת תקדים", הצהיר

תקיפה רחבה וחריגה נגד יעדי טרור בדרום לבנון בתגובה לאירועים בגבול היום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חסן נסראללה, ראש ארגון הטרור והמיליציה הלבנונית חזבאללה, הגיב היום (חמישי) על מתקפת הביפרים הישראלית שהתרחשה שלשום במהלכה נפצעו אלפי פעילי ארגון הטרור. "ישראל חצתה את הקווים האדומים", אמר.

לדבריו, ההתקפות ביומיים האחרונים היו "מעשי טבח" שנועדו להרוג אלפים, ואפשר לראות בהם "הכרזת מלחמה". עוד הדגיש כי חיזבאללה לא ינצור את האש כל עוד המלחמה בעזה נמשכת, "יהיו ההשלכות אשר יהיו".

בהמשך, הוסיף כי בחיזבאללה "רואים באיומים של ישראל לפלוש לדרום לבנון הזדמנות היסטורית. אם ישראל תקים רצועת ביטחון בדרום לבנון, היא תחווה 'גיהנום'".

חסן נסראללה " נחצו כל הקווים האדומים". אל מיאדין, צילום מסך
"מעשי טבח" שנועדו להרוג אלפים. נסראללה/צילום מסך, אל מיאדין

שלשום, פרצה ישראל לאמצעי תקשורת של חיזבאללה ופוצצה אותם. רוב הנפגעים נפצעו בידיים או בפנים. כמה בני אדם נהרגו. יום לאחר מכן, פוצץ המודיעין הישראלי פוצץ אלפי מכשירי קשר אישיים (ווקי-טוקי) ששימשו אנשי חיזבאללה בלבנון בגל שני של המבצע המודיעיני, כך דיווח כתב וואלה ברק רביד באתר Axios על בסיס שני מקורות בעלי ידע על המבצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully