וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע איומי חיזבאללה: פיקוד העורף החל לתגבר כוחות חילוץ והצלה

עודכן לאחרונה: 19.9.2024 / 8:50

ההסלמה בצפון נמשכת. ישנה העלאת מוכנות בצה"ל לתרחישי מגוונים, הכוללים בין היתר שיגורי רקטות וטילים על העורף הישראלי, פינוי מוקדי הרס רבים כתוצאה מנפילות טילים ורקטות עתירות משקל - שיחייבו חילוץ באמצעות כוחות חילוץ וכלים הנדסה כבדים

קויק: פיצוץ ביפר של חיזבאללה בלבנון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א'

פיקוד העורף החל לתגבר אמש (רביעי) במחוזות השונים ברחבי הארץ כוחות חילוץ והצלה, על רקע איומי חיזבאללה לנקום את הפיצוצים המסתוריים בלבנון המיוחסים לישראל. בתוך כך, ישנה העלאת מוכנות בצה"ל לתרחישי מגוונים, הכוללים בין היתר שיגורי רקטות וטילים על העורף הישראלי. בפיקוד העורף אישרו את הפרטים.

במסגרת הגברת המוכנות נערך פיקוד העורף למוקדי הרס רבים כתוצאה מנפילות טילים ורקטות עתירות משקל שיחייבו חילוץ באמצעות כוחות חילוץ וכלים הנדסה כבדים.

פיצוצי מכשירי קשר בלבנון.18 בספטמבר 2024. רויטרס
" ישנה העלאת מוכנות בצה״ל לתרחישי מגוונים, הכוללים בין היתר שיגורי רקטות וטילים על העורף הישראלי". פיצוצי מכשירי הקשר בלבנון/רויטרס

על פי דיווחים אתמול בלבנון, מאות פיצוצים של מכשירי קשר אלחוטיים התרחשו בדאחייה בביירות, בבקעא שבמזרח ובדרום המדינה, כיממה אחרי פיצוץ הביפרים של פעילי חיזבאללה ברחבי לבנון וסוריה שהובילו לאלפי פצועים. כלי תקשורת מקומיים מסרו כי הפיצוצים אירעו בבתים ובמכוניות והתרחשו בזמן הלוויות של אנשי חיזבאללה שנהרגו בפיצוצים אתמול. סוכנות הידיעות הלבנונית דווחה על 14 הרוגים כשמניין הנפגעים עלה למאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully