וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאולה אבן-סער: לא משנה כמה תלחצו עליי ללחוץ על גדעון, לא אעשה זאת

עודכן לאחרונה: 19.9.2024 / 11:56

העיתונאית שיתפה בפתח תוכניתה ב-103FM בתגובות הקשות שקיבלה מאז פרסום האפשרות שבן זוגה גדעון סער ייכנס לממשלה בראשותו של בנימין נתניהו. לדבריה, "זו מכונת רעל שעובדת היטב, יש המון כסף שמושקע באירוע הזה" | האזינו

גאולה אבן-סער: לא משנה כמה תלחצו עליי ללחוץ על גדעון, לא אעשה זאת/103
גאולה אבן. טוויטר, צילום מסך
מודעה נגד אבן-סער בעיתון הארץ, אתמול/צילום מסך, טוויטר

העיתונאית גאולה אבן-סער, רעייתו של ח"כ גדעון סער, התייחסה הבוקר (חמישי) למגעים בין בעלה לראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע להצטרפותו של הראשון לממשלה בתפקיד שר הביטחון. "לא משנה כמה תלחצו עליי, הלחץ הזה לא יגרום לי ללחוץ עליו, זה גם לא עובד ככה בבית שלנו", אמרה בפתח תוכניתה ב-103FM. "לסחוט איש ציבור ולגרום לו לפעול כך או אחרת, לא יקרה באמצעותי".

"שקלתי לבוא לאולפן ולהודיע שאני מקבלת אחריות על 7 באוקטובר, על המחדל, על הטבח, על הניהול הכושל של המלחמה כי בכל אלה אני הואשמתי השבוע ומואשמת על בסיס יומיומי", אמרה. "מאז פרסום הידיעה לפיה שר הביטחון הבא יהיה אישי גדעון סער, אני מקבלת אלפי סימוסים כל יום וגם טלפונים שמקללים שמאיימים עליי, על הילדים, על הבנות הגדולות של גדעון", הוסיפה אבן-סער. "אני אדם שמורגל במכונות רעל. כזה דבר, אפילו אני עדיין לא ראיתי. זו מכונת רעל שעובדת היטב, יש המון כסף שמושקע באירוע הזה".

מוקדם יותר השבוע דווח על התקדמות שנרשמה במגעים על כניסתו של יו"ר הימין הממלכתי גדעון סער לממשלה.

במהלך הלילה בין יום ראשון לשני, ערך נתניהו התייעצויות סביב אפשרות של כניסת סער לממשלה, ונרשמה התקדמות במגעים בין הצדדים. אלא שהמהלך ייצא לפועל רק אם נתניהו יחליט על פיטוריו של השר גלנט - צעד שממנו נמנע עד כה. גורם פוליטי בכיר אמר לוואלה בהתייחס לדיווחים כי "הכניסה של סער לממשלה תלויה עכשיו רק בפיטורי גלנט. אם הם יקרו, סער בפנים. רה"מ צריך להחליט, הוא קרוב לשם מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully