וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת דודתו של סמ"ר דותן שמעון נפרדת: "חיוך מושלם ולב ענק - מסרבים להאמין"

יפעת רוזנברג

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 21:16

בשיחה עם וואלה שיתפה בת דודתו שפר טבצ'ניק על אופיו המיוחד של דותן, שנהרג בפיצוץ המבנה ברפיח יחד עם שני לוחמים וחובשת צה"ל. "היה עם אינטליגנציה רגשית מהגבוהות שהכרתי, רק רצה לעזור לזולת", סיפרה. "אני עוד הבטחתי לעצמי לפנות בוקר שלילד שלי אני אקרא על שמו"

מרתף תת-קרקעי ובו מחבלים: הצצה לפעילות צה"ל ברפיח/דובר צה"ל

סמ"ר דותן שמעון, בן 21 מאלעזר, נהרג בפיצוץ המבנה ברפיח - כך הותר היום (רביעי) לפרסום. באירוע שבו נהרג קצין גבעתי מגדוד 'שקד' נהרגו עוד שני לוחמים מהגדוד, סרן דניאל מימון טואף וסמ"ר עמית באכרי, והפרמדיקית, סמ"ר אגם נעים, מגדוד 52. בשיחה עם וואלה שיתפה בת דודתו שפר טבצ'ניק על אופיו המיוחד.

"דותן היה הגבר האולטימטיבי", סיפרה שפר. "כל בחורה היתה רוצה לזכות בבן דוד המוצלח והחתיך שלי כי הוא היה חכם, מצחיק, שנון, רגיש, יודע להגיד את המילה הנכונה בזמן הנכון, והוא גם עבר הרבה יחסית לגיל 21. דותן היה עם אינטליגנציה רגשית מהגבוהות שהכרתי, זיהה סיטואציות מורכבות ורק רצה לעזור לזולת. תמיד ידע לחבר בין כל האנשים. יש לדותן חברים מכל סוג ומגזר אפשריים. עשה שנת שירות באחוזת שרה כמו אחיו גיא". עוד שיתפה כי זו לא הטרגדיה הראשונה שקרתה למשפחה. "איבדנו את אחותם הגדולה נופר ב'תאונת דרכים' בצומת אלעזר שעל שמה הוקם צומת מרומזר", סיפרה.

סמ"ר דותן שמעון. דובר צה"ל
"היה הגבר האולטימטיבי". סמ"ר דותן שמעון/דובר צה"ל

שפר אמרה כי דותן רק לאחרונה ביקר בבית לחגיגות יום ההולדת שלו. "הוא יצא להתרעננות מרביעי שעבר, בראשון האחרון הוא יצא עם הוריו ואחיו כדי לחגוג 21 שנים. החיילים שלו מעריצים אותו ברמות הכי גבוהות שיש. כל פעם שנפגשנו סיפר על החיילים שלו ועל הדרך המדהימה שהם עוברים מילדים לחיילים. לאט לאט אנחנו מקבלים הודעות מאנשים מכל קצוות הארץ, אנשים שלא קשורים בתכלית אחד לשני אבל איכשהו קשורים לדותן, ומספרים לי איך דותן היה משמעותי בחיים שלהם גם אם זה היה לתקופת זמן קצרה. כאב פיזי בלב".

"בשבת ההיא חיללתי פעם ראשונה שבת ושלחתי לו הודעה אם הכל בסדר ושישמור על עצמו", אמרה שפר. "הוא הבטיח לי, אבל כנראה הבטיח לזמן מוגבל. הוא הבטיח לי אחרי שיצא מעזה, נקיים מסיבת הודיה. כל כמה ימים שלחתי לו הודעה ורק חיכיתי ל-2 וי בווצאפ כדי לחזור לנשום".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
חלל צה"ל דותן שמעון יחד עם בת דודתו שפר טבצ'ניק. באדיבות המצולמים
"הבטיח לי אחרי שיצא מעזה, נקיים מסיבת הודיה". חלל צה"ל דותן שמעון יחד עם בת דודתו שפר טבצ'ניק/באדיבות המצולמים

רק לפני שבוע וחצי שפר הייתה במילואים באזור כיסופים, קרוב לדותן כשהיה בעזה. "אם רק הייתי יודעת שזו הפעם האחרונה שאהיה כל כך קרובה אליו, הייתי עושה הכל כדי שיצא להגיד לי שלום בפעם האחרונה", אמרה. "מבטיחה שאעשה הכל כדי שכל מי שעוד לא הספיק להכיר אותו, יכיר אותו ויזכרו אותו לעד. אני עוד הבטחתי לעצמי לפנות בוקר שלילד שלי אני אקרא על שמו. כי כל אחד רוצה ילד עם תעצומות נפש כמו דותן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully