וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"21 שנים מלאות בגאווה": סמ"ר עמית באכרי, שנפל ברצועת עזה, הובא למנוחות

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 16:17

באכרי בן ה-21 מיושיביה נהרג בפיצוץ הבניין ברפיח, יחד עם שני לוחמים ופרמדיקית. משפחתו סיפרה כי נפצע לפני חודש והתעקש לחזור לקרב. "אתה הסיבה שאני מסתובבת עם חזה נפוח ואומרת שאח שלי לוחם", ביכתה עליו אחותו. אביו ספד: "תודה שהיית האח, הבן והחבר הכי מושלם"

"תמיד ראשון להתנדב": רס"ל יהודה גטו הובא למנוחות/יואב איתיאל

סמ"ר עמית באכרי, לוחם גבעתי שנפל בפיצוץ הבניין ברפיח, הובא היום (רביעי) למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין שבנתיבות. באכרי, בן 21 מיושיביה, נפל יחד עם שני חיילים ופרמדיקית בדרום רצועת עזה. משפחתו העידה שכחודש לפני שנהרג, הוא נפצע בלחימה והתעקש לחזור לפעילות המבצעית.

"אתה הסיבה שאני מסתובבת עם חזה נפוח ואומרת שאח שלי לוחם", ספדה לו אחותו, נועה. "אתה האח, הלוחם ובן האדם הכי טוב. גבר שמשיג את כל מה שהוא רוצה בצניעות ובכבוד. תן לי כוחות להמשיך ולהחזיק את המשפחה".

האב, יוסי, ספד: "רציתי לומר לך דבר שלא אמרתי לך אף פעם, תודה. תודה על 21 שנה שהיית איתנו ו-21 שנה שהייתי מפוצץ בגאווה בגללך. תודה על זה שהיית האח הכי מושלם לאחיות שלך, הבן והחבר הכי מושלם".

סמ"ר עמית באכרי. צילום: דובר צה"ל, עיבוד תמונה
"הסיבה שאני מסתובבת עם חזה נפוח ואומרת שאח שלי לוחם". סמ"ר עמית באכרי/עיבוד תמונה, צילום: דובר צה"ל
תושבים עם דגלי ישראל מלווים את השיירה של עמית באכרי , 18 בספטמבר 2024. דוברות המועצה האזורית שדות נגב, אתר רשמי
תושבים מלווים את עמית באכרי בדרכו האחרונה עם דגלי ישראל ברחובות/אתר רשמי, דוברות המועצה האזורית שדות נגב

אלוף משנה דוד רון, בשם צבא ההגנה לישראל, אמר מילות הספד לזכרו של באכרי: "הגעת לחטיבת גבעתי לאחר שנלחמת להיות לוחם קרבי, מתוך האמונה והחשיבות של השירות הצבאי והתרומה למדינת ישראל. לאורך כל הדרך הפגנת מוטיבציה גבוהה, הגדלת ראש ותרמת את כל שיכולת על מנת להוביל ולהצטיין. אין מילים לתאר את האובדן הגדול עם נפילתך, לוחם וחבר למופת".

"נבחרת להיות הקשר של סגן מפקד הפלוגה, תפקיד אותו ביצעת במסירות ובמקצוענות. השתתפת במבצעים מורכבים באומץ, בנחישות ובדבקות במטרה", שיתף הקצין הבכיר, "חבריך ומפקדיך ראו בך מודל לחיקוי. לאורך כל השירות פעלת מתוך דאגה לכל אחד מחבריך בערכיות ונתינה. ערכי הרעות והחברות הובילו אותך".

אלוף משנה רון פנה למשפחתו של עמית: "משפחה יקרה, בחירתו של עמית להתגייס לשירות קרבי היא בזכות החינוך שקיבל בבית, הערכים והמורשת אותם הנחלתם לו. תהיו גאים בעמית, במי שהיה וברוח שהביא איתו. דמותו תמיד תעמוד לנגד עינינו בכל אשר נלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully