וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו על הטבח ברעים: זו לא אחריות הממשלה, הממשלה לא ידעה

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 8:45

את הדברים אמרה אשת ראש הממשלה בפגישה בה היא ובעלה קיימו עם משפחות החטופים - ותוכנה פורסם הערב בחדשות 12. "לא הייתה צריכה להיות מסיבה ברעים, לא יודעת מי אישר את המסיבה". משפחות חטופים מפורום חיים הגיבו: "גברת הפקרה"

בווידאו:ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נפגשו עם נציגי משפחות החטופים, ארה"ב, 23 ביולי 2024/דוברות רה"מ

הממשלה לא ידעה על הטבח ברעים - וזו לא אחריותה: כך טענה אשת ראש הממשלה שרה נתניהו בפגישה עם משפחות החטופים, בהקלטות שפורסמו הערב (שלישי) בחדשות 12. "לא הייתה צריכה להיות מסיבה ברעים, לא יודעת מי אישר את המסיבה", טענה.

"הייתה אמורה להיות תוכנית גדולה, שהייתה משמידה אותנו תוך כמה שעות, וכולנו לא היינו פה. פשוט חמאס כנראה הקדימו", הצהירה שרה, ופנתה לנוכחים: "אנחנו מועמדים להשמדה. תאמינו למה שאני אומרת. הם רוצים להשמיד אותנו, ויש להם יכולות, ראינו את זה ב-7 באוקטובר".

שרה נתניהו. ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
"אין לנו על מה לדבר איתך ועם בעלך". שרה נתניהו/ניב אהרונסון, ניב אהרונסון

הדס קלדרון, אשתו של עופר קלדרון שנחטף בידי החמאס ב-7 באוקטובר, הגיבה: "הערב שמענו את ראש הממשלה האמיתי של מדינת ישראל, שרה נתניהו ומהערב - גברת הפקרה מי שמתהדרת בתארים ובעשיה בשירות הציבורי ולמעשה עסוקה כל כולה בעשייה למטרה אחת - הארכת שהותה בשלטון. מי שחיה ברחוב עזה בירושלים לעולם לא תבין את מי שכלואים בתת תנאים במנהרות חמאס בעזה".

עופרי ביבס לוי, אחותו של ירדן שנחטף עם שירי וילדיהם לעזה, אמרה: "ככל הידוע לנו, רמת המעורבות שלה בעבודת בעלה, הופכת את שרה נתניהו לשותפה למחדל, גברת הפקרה. בתור מי שעובדת כפסיכולוגית ילדים הייתי מצפה ממנה להשמיע את קולה באופן חזק ונוקב ביחס לאריאל וכפיר הילדים שעדיין בעזה ולא להמשיך להפקיר אותם שם".

אילה מצגר, כלתו של יורם מצגר שנרצח בשבי, מסרה: "את ובעלך הבטחתם לעשות הכל להשיב את יורם שלנו. חצי שנה אחר כך, קיבלנו את ההודעה שהוא ועוד שניים מהחטופים נרצחו בשבי חמאס. עד שכל החטופים יחזרו ותקבלו אחריות מלאה למחדל הגדול בתולדות ישראל - אין לנו על מה לדבר איתך ועם בעלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully