וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתור בסופר ובחנות הירקות: כל התיעודים מהפיצוצים של מכשירי הקשר בלבנון

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 18:09

מאות מכשירי הביפר של פעילי חיזבאללה התפוצצו - ולפי הדיווחים, כ-1,200 פעילי חיזבאללה נפגעו מביירות ועד לבקעה ולדרום לבנון. לפי התיעודים, מכשירי הקשר של הפעילים הפכו באחת למטען - והתפוצצו במקביל במוקדים רבים | כל התיעודים

פיצוץ מכשירי קשר של חיזבאללה/מעריב

תיעודים חדשים שנחשפו בשעות האחרונות ומציגים את רגעי פיצוץ מכשירי הקשר בלבנון, מציפים את האינטרנט. בתיעודים השונים ניתן לראות כי האירוע התרחש ללא התראה מוקדמת ובו זמנית במספר מקומות. בתיעוד אחד נראה אדם עומד בתור בקופה בסופר כשמכשיר הביפר מתפוצץ בכיסו, הוא נופל ונפצע.

פיצוץ מכשירי קשר של חיזבאללה/מעריב

בתיעוד אחר שהפך לויראלי נראה אדם שבוחר פירות בסופרמרקט כשלפתע מתפוצץ בכיסו מכשיר הביפר, הוא נופל והאנשים שמסביב מפחדים לגשת אליו על מנת לסייע לו.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
פיצוץ מכשירי הקשר של חיזבאללה (צילום: רשתות ערביות)/מעריב

האירוע החל בשעות הצהריים כאשר אירעו מספר פיצוצים ברחבי לבנון, מקורות לבנוניים דיווחו לרשת סקיי ניוז בערבית שישראל פרצה לאמצעי התקשורת של חיזבאללה ופוצצה אותם. על פי דיווחים, מניין הנפגעים מגיע לכ-1,200 בני אדם שנפצעו ברחבי לבנון ואף בדמשק.

הדגם של הביפרים שהתפוצצו בלבנון הוא החדיש ביותר שהגיע לחיזבאללה - כך אמרו שלושה מקורות ביטחוניים לרויטרס. לפי דיווח בוול-סטריס ג'ורנל, הביפרים חולקו לפעילי חיזבאללה בימים האחרונים, והפיצוץ נגרם בידי תוכנה זדונית. בכיר בחיזבאללה אמר לרויטרס כי זו פריצת האבטחה החמורה ביותר שידע הארגון במהלך העימות הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully