וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מהליכוד תקף את גלנט: "הוא עייף, כושל ורופס"

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 10:42

ח"כ משה סעדה תקף את חברו למפלגה וטען כי צריך להחליפו בהקדם. "האיש הזה עייף וצריך לשוב אל ביתו, אל המקום האידאולוגי שלו", אמר בראיון ל-103FM. מוביל כל הזמן בנסיגות והכלות במקום הכרעות וניצחונות". על כניסתו הצפויה של סער לממשלה: "לא קשור בכלל לחוק הגיוס"

שר הביטחון יואב גלנט חשף מסמך שמתאר את מצבו הקשה של ארגון הטרור חמאס/דוברות שר הביטחון

משה סעדה תקף היום (שלישי) את שר הביטחון יואב גלנט וטען כי הוא "הוא עייף, כושל ורופס". בראיון שקיים עם אודי סגל וענת דוידוב ב־103FM אמר כי לדעתו חייב להחליף את שר הביטחון. "יש לו הווה של רפיסות וכשל", אמר. "הוא מוביל כל הזמן בנסיגות והכלות במקום הכרעות וניצחונות. אצלכם אמרתי שביקשתי להדיח את שר הביטחון, שחייבים להחליף לשר ביטחון אחר שמאתגר את המערכת. האיש הזה הוא עייף וצריך לשוב אל ביתו, אל המקום האידאולוגי שלו".

מה המקום האידאולוגי של גלנט?

"כנראה סביבה אחרת שמאמינה בהכלות ונסיגות. אנחנו מאמינים בתפיסה של ניצחונות והכרעות. אני חושב שכרגע אנחנו נמצאים בנקודת זמן שצריך לשנות את הקונספציה של ההכלות ולאתגר את המערכת. גלנט חתם על מינויים של אנשים כמו בינדר שכשלו ואנשים כמו וינטר שמייצרים תפיסת עולם התקפית, הוא למעשה זרק אותם אל מחוץ לצבא. אני חושב ששר ביטחון לא חייב להיות איש צבא. אני חושב שהפוך, הוא צריך להיות זה שיאתגר את המערכת הצבאית ויחשוב מחוץ לקופסה", טען.

אפשר לדבר על כל מיני קונספציות שקרסו, כולל הקונספציה שהוביל ראש הממשלה 15 שנה של חמאס חלש ומורתע.

"הקונספציה הזאת שראש הממשלה חלק ממנה כשלה. איש כמו גלנט שאומר אתמול בבוקר שהוא רוצה להגיע להסדר, הוא חלק מהקונספציה. ראש הממשלה אומר הפוך 'אני רוצה להשיב את הביטחון' שזה אומר מלחמה בצפון ואני אומר 'ומלחמה באיראן'. אם לא ניכנס למלחמה בצפון ואם לא נתקוף את איראן שזה ראש הנחש, אז מדינת ישראל לא מעניקה ביטחון לאזרחיה. לא התעוררנו עד 7 באוקטובר, הגיע הזמן. אם לא נתקוף, זה כישלון צורב של הממשלה שלא נותנת ביטחון לאזרחים שלה וזו חובה שלנו".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שר הביטחון יואב גלנט גלנט יחד עם מפקד פיקוד הדרום ירון פינקלמן.בציר נצרים 8 בספטמבר 2024. אריאל חרמוני, אתר רשמי
הוא עייף וצריך לשוב אל ביתו, אל המקום האידאולוגי שלו". שר הביטחון יואב גלנט עם מפקד פיקוד הדרום ירון פינקלמן/אתר רשמי, אריאל חרמוני

"אני יודע באופן חד ערכי שזה לא קשור בכלל לעניין חוק הגיוס"

לגבי הטענה כי כניסתו של סער נובעת בין היתר מתמיכה אפשרית שלו בחוק גיוס שיעצור את ניסיון גיוס החרדים, אמר כי אין לזה קשר. "אני יודע באופן חד ערכי שזה לא קשור בכלל לעניין חוק הגיוס. חוק הגיוס שנכנס לוועדה לא יהיה חוק הגיוס שייצא מהוועדה. הולכים לייצר חוק שהוא טוב לעם ישראל, שיעשה שינוי משמעותי. גם אם הממשלה תנסה לייצר חוק בלתי סביר, הוא לא יעבור את בג"ץ ולכן אני אומר - חוק גיוס טוב לעם ישראל, יהיה, אבל זה לא יהיה בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully