וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מהלך מופקר ומסוכן": מאות מפגינים מול ביתו של סער

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 10:30

משפחות החטופים מפגינות מול ביתו של סער בת"א על רקע על הפיטורים הצפויים של גלנט ועל המינוי של סער לשר הביטחון: "הצטרפות גדעון סער לממשלה היא חיזוק הקו המנוגד לכל הערכים היהודיים והאנושיים"

"מהלך מופקר ומסוכן": מאות מפגינים מול ביתו של סער/ניב אהרונסון

בצל המהומה במערכת הפוליטית בעקבות התכנון של נתניהו לפטר את גלנט ולמנות במקומו את גדעון סער, מתקיימת כעת הפגנה מטעם מטה משפחות החטופים מול ביתו של גדעון סער. כל מי שיבחר להמשיך ולכהן או להצטרף לממשלת הפקרת החטופים, יהיה שותף לדראון עולם על חלקו בהפקרה הגדולה בתולדות המדינה", נמסר מטעם מטה משפחות החטופים.

"הצטרפות גדעון סער לממשלה היא חיזוק הקו המנוגד לכל הערכים היהודיים והאנושיים, זהו קו אנטי ממלכתי שבמרכזו הפקרת החטופים ופגיעה אנושה בערכי היסוד שלא משאירים אף אחד מאחור. מטה משפחות החטופים קורא לכל הציבור להצטרף להפגנה הערב בשעה 18:30 מחוץ לביתו של גדעון סער ברחוב פנקס 76, ת"א".

הפגנה. מערכת וואלה, מערכת וואלה
מפגינים מול ביתו של סער/מערכת וואלה, מערכת וואלה

במטה זועמים לנוכח האפשרות שהמהלך ייצא לפועל. לפי הודעת המטה, סער הביע בעבר בצורה ברורה ופומבית את עמדתו המתנגדת לעסקה להשבת חטופים, וכינה אותה "תנאי כניעה": "חמאס יסכים לקבל את תנאי הכניעה האלה", מצוטט סער בהודעה, "הרי הוא לקח את החטופים מלכתחילה למען שרידותו, שרידות הנהגתו ושרידות שלטונו. המשמעות היא הכי חמורה שיכולה להיות לביטחון ישראל".

מול ביתו של סער נמצאים מאות מפגינים שחסמו את צומת פנקס-נמיר וכעת צועדים לעבר בגין. המפגינים מרימים שלטים שעליהם נכתב: "סער, ערכים לפני הפוליטיקה, בלי שטיקים!", "בממשלה מעדיפים להחזיר שרים שפרשו במקום אזרחים שנחטפו" ו"גדעון, לא תהיה לך גאולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הפגנה מול ביתו של גדעון סער, 16 בספטמבר 2024. ניב אהרונסון
הפגנה מול ביתו של גדעון סער, 16 בספטמבר 2024/ניב אהרונסון

מטה המאבק "חופשי בארצנו", יחד עם כל ארגוני המחאה השותפים נערכים לסדרה של פעולות מחאה נרחבות בתגובה לכוונה לפטר את שר הביטחון יואב גלנט ולמנות את גדעון סער במקומו. הפעולות יכללו הפגנות ברחבי הארץ ופעילויות אקטיביות נוספות. המטה רואה במהלך הזה ניסיון של ראש הממשלה נתניהו לקדם קומבינה פוליטית שתאפשר העברת חוק פטור מגיוס, תוך פגיעה חמורה בביטחון המדינה.

ערן שוורץ, מנכ"ל חופשי בארצנו אמר: "אנו עומדים בפני רגע קריטי בהיסטוריה של מדינת ישראל. הניסיון לפטר שר ביטחון באמצע מלחמה לטובת אינטרסים פוליטיים צרים הוא מעשה חסר אחריות שמסכן את ביטחוננו. נצא למאבק נחוש ובלתי מתפשר להגנת הדמוקרטיה הישראלית ולמען עתיד המדינה. קוראים לכל אזרחי ישראל להצטרף אלינו ולהשמיע את קולם נגד הפגיעה בשלטון החוק ובמערכת הביטחון".

הפגנה מול ביתו של גדעון סער, 16 בספטמבר 2024. ניב אהרונסון
הפגנה מול ביתו של גדעון סער, 16 בספטמבר 2024/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully