וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ילדים חשודים שגנבו את הנשק האישי של איש ביטחון

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 18:00

על פי החשד הילדים גנבו את התיק של איש הביטחון - אך לא תכננו לגנוב את נשקו האישי. ילד שלישי שנכח במהלך האירוע טרם נעצר, וגם התיק שנגנב טרם נמצא

כנופיית פורצי המכוניות/דוברות המשטרה

בית משפט השלום בבאר שבע האריך בתחילת השבוע את מעצרם של שני ילדים לאחר שגנבו את נשקו האישי של איש ביטחון ביום שבת במתחם ביג.

על פי החשד, ניסו הילדים לפרוץ למכוניות חונות ולגנוב מהן פרטים אישיים. באחד הרכבים מצאו הילדים תיק שהיה שייך לאיש ביטחון, ובו היה נשק אישי. הילדים לא היו מודעים לנשק בעת הגניבה, אלא רק לאחר שהיה בידם.

בעל הרכב הגיש תלונה במשטרה בעקבות הפריצה, ונפתחה חקירה.

שניים מתוך הילדים נעצרו והובאו כאמור בפני בית המשפט, ומעצרו של ילד שלישי שהיה עימם צפוי להתרחש בקרוב.

התיק עם הנשק עדיין לא נמצא.

אקדח שאותר בדרום. דוברות משטרת ישראל
לא נמצא עדיין הנשק/דוברות משטרת ישראל

לפני חודש המשטרה עצרה שני פורצים למכוניות בשכונת הפארק בבאר שבע. שלוחת תביעות מרחב הנגב הגישה כתב אישום נגד השניים, בני 18 ו-23, אשר מייחס להם שמונה אירועי פריצה.

ב-10 באוגוסט פתחה משטרת באר שבע בחקירה בעקבות דיווח על מספר פריצות לכלי רכב ברחוב נחל ערוגות בשכונת הפארק בעיר, בהן ניפצו הפורצים את שמשותיהם של שבעה כלי רכב שחנו במקום וגנבו מתוכם רכוש, בין היתר כרטיסי אשראי ומסמכים.

חוקרי ובלשי התחנה פעלו והצליחו לזהות רכב נוסע שעל פי החשד חוליית הפורצים נוסעת בו לבצע פריצה נוספת. בחיפוש ברכב נתפסו כלי פריצה ורכוש החשוד כגנוב, ושני תושבי פזורת אלעאסם שישבו בו נעצרו. מחקירתם עלה כי הם קשרו קשר לפרוץ למספר כלי רכב בעיר, כשהם רעולי פנים. באחד המקרים, ברחוב עין גדי, גנבו מרכב שפרצו כרטיס אשראי וכסף במזומן, וביצעו באמצעותם עסקאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully