וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהגת ההורים ומועצת התלמידים יפתחו מחר בשביתה ב-4 ערים במרכז

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 17:10

הנהגת ההורים הארצית יוצאת ל"שביתה נודדת" שתחל מחר בפתח תקווה, הרצליה, רמת השרון ורעננה. בכל יום יושבתו הלימודים ב-4 ערים מרכזיות שונות עד שארגון המורים ומשרד האוצר יגיעו להסכמות בנוגע לחוזים האישיים של המורים. "משחק בלתי פוסק בחינוך תלמידי ישראל"

מחר שביתה בתיכונים/מערכת וואלה

הנהגת ההורים הארצית הוציאה לפועל את האיום והודיעה שמחר (שלישי) יושבתו הלימודים בפתח תקווה, הרצליה, רמת השרון ורעננה. "לפני שבוע הוצב אולטימטום בפני הגורמים המנהלים את הסכמי שכר המורים בתיכונים, שאם לא יוחזרו הלימודים ללא עיצומים - יפתחו מועצות התלמידים והנוער יחד עם הנהגות ההורים שיבושים במערכת הלימודים, כמחאה על המשחק הבלתי פוסק בחינוך תלמידי ישראל, במסגרת המשא ומתן שאינו מגיע לפתרון", מסרו.

עוד הוסיפו: "לאור המצב הנוכחי, החל ממחר יחלו 'שיבושים נודדים' מידיי יום. מחר, יום שלישי ה-17/9/24 יושבתו התיכונים בערים: פתח תקווה, הרצליה, רמת שרון ורעננה. תלמידים בערים אלו לא יגיעו למוסדות החינוך".

כיתה ריקה בגמנסיה הרצליה. שרון בוקוב
"לא נסכים ללמוד עוד שנה במערכת חינוך לא חינוכית שלא מכבדת את תלמידיה"/שרון בוקוב

באשר לחינוך מיוחד הודיעו בהנהגת ההורים: "אנו מכבדים כל החלטה של הורי ותלמידי מסגרות אלו האם לקחת חלק בהשבתות."

"לא נסכים ללמוד עוד שנה במערכת חינוך לא חינוכית שלא מכבדת את תלמידיה", הוסיפו. "העיצומים מונעים מאיתנו לעבור תהליך למידה משמעותי, ערכי, ולהכיר את הארץ שלנו - ולא ניתן לזה יד. עיצומים הם לא שגרת לימודים ולא ניתן לנרמל אותם בבתי הספר התיכוניים בישראל!"

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

לפני שבוע הסתיימה השביתה של ארגון המורים בחוסר הסכמות בין הצדדים. הנהגת ההורים לא הסכימה למצב הזה והביעה חשש שבעתיד ישתמשו שוב בתלמידים ככלי מיקוח: "במידה והצדדים לא יגיעו להסכמות עד ה-16 בספטמבר, מועצת התלמידים והנוער הארצית והנהגת ההורים הארצית יפתחו במהלך של שיבושים קיצוניים בפעילות מערכת החינוך בתיכונים. עיצומים הם לא שגרת לימודים, ולא נסכים לנרמל מצב שכזה בבתי הספר התיכוניים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully