וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אלמוג כהן: "צריך להיכנס לתמרון אלים, עצים ואכזרי בדרום לבנון"

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 9:28

ח"כ כהן התייחס להרחבה המסתמנת של המלחמה בצפון, ואמר: "האחריות להביא את השקט לגבול היא על הקואליציה ". בראיון ל-103FM אמר כי הדרך להחזיר את החטופים "היא באמצעות הגברת הלחץ על גרונו של חמאס. אפשר להתחיל לעשות את זה גם בפן ההומניטרי"

תקיפות בדרום לבנון.15 בספטמבר 2024/לפי סעיף 27א

ח"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) הציג את עמדתו הבוקר (שני) בריאיון ל-103fm על ההסלמה בצפון, המלחמה ברצועת עזה, המשא ומתן לעסקת חטופים ועל היום שאחרי המלחמה.

"האחריות היא על הקואליציה ואחריות הממשלה להביא את השקט לגבול הצפון. יש דברים שהציבור לא חשוף אליהם, נושאים שעדיף שלא יהיו בשיח הציבורי. מה שצריך לעשות זה לא להמתין אלא להיכנס", אמר כהן בנוגע למערכה בצפון. "משאבים רבים הלכו לעזה, עשו שם עבודה מצוינת ואסור עכשיו להמתין בצפון. צריך להיכנס לתמרון אלים, עצים ואכזרי בדרום לבנון וליצור מרחב חיץ. אסור להפסיק את הלחץ בעזה, אפשר להילחם בעצימויות שונות וזה לא נוגד את העובדה שאפשר להילחם בשתי זירות", הוסיף.

לדברי ח"כ כהן, "מה שהצבא עושה זה פשוט מדהים, בית ספר ללוחמה בטרור. אני חושב שהדרך להחזיר את רני חברי הביתה היא להחזיר אותו הביתה על ידי הגברת הלחץ על גרונו של חמאס. ניתן להתחיל לעשות את זה גם בפן ההומניטרי". עוד הוסיף ח"כ כהן: "אני מדבר עם אנשי המילואים בקשר אינטימי ורצוף ובסוף חשוב להבין שאין אלטרנטיבה מלבד לחימה מולם. אין פתרון אחר, הוא לא קיים".

חבר הכנסת אלמוג כהן בשדה תימן, 29 ביולי 2024. יניר יגנה, צילום מסך
"צריך להיכנס לתמרון אלים, עצים ואכזרי בדרום לבנון". ח"כ כהן/צילום מסך, יניר יגנה

"איני אדם משיחי אלא אדם פרגמטי"

בנוסף, התייחס לסכסוך במזרח התיכון ואמר: "אני מבין ערבית, בא מבית ערבי, חי איתם כל כך הרבה שנים ומכבד את האויב שלי כדי להבטיח שה-7 באוקטובר לא ישוב. צריך גביית מחיר. הדבר המכריע בעבר, בהווה ובעתיד זו האדמה. איני אדם משיחי אלא אדם פרגמטי שמבין את המזרח התיכון. צריך לגבות מחיר באדמה כדי שעוד שלושים שנה יסתובבו שם נכדיו של סינוואר כדי לראות מתקנים לזכרם של נרצחי הנובה".

על הביקורת כלפי התנהלות המשטרה בעת האחרונה הוסיף: "אני חושב שיש לנו משטרה אחת. בזמן שכל הגופים קרסו, היה פה ארגון שתמך באלפי אנשים. מה שקורה עכשיו זו משטרה שפועלת מול אתגרים רבים, ועושה הכול כדי לשמור על החוק. יש טעויות, כי מי שלא אוכף - לא יכול לטעות. אם יש דברים בעייתיים, הם צריכים להיבדק. לקרוא לשוטרים משטרה פוליטית - אני חושב שזה לא ראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully