וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נותן גיבוי מלא למשטרה": אדלשטיין מגיב על מעצר הנשים שהפיצו עלונים עם תמונתו

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 17:40

חבר הכנסת הצדיק את מעצר שלוש הנשים הפיצו פליירים לשחרור החטופים עם תמונתו כאסיר ציון, בבית הכנסת בו הוא מתפלל בהרצליה. את העילה למעצר תלה ב"פריצה", לטענתו, שביצעו הנשים למקום. "השוטרים באו לשמור עליי ועל המתפללים. אנחנו במדרון חלקלק"

תגובתו של יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין, לנושא העבירה הפלילית שבוצעה בבית הכנסת בהרצליה על ידי שלוש נשים.15 בספטמבר 2024/לשכת יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין

"נותן גיבוי מלא למשטרת ישראל": חבר הכנסת יולי אדלשטיין בתגובה ראשונה על מעצר שלוש הנשים שהפיצו עלונים לשחרור החטופים עם תמונתו כאסיר ציון, בבית הכנסת בו הוא מתפלל בהרצליה. את העילה למעצר תלה ב"פריצה", לטענתו, שביצעו הנשים למקום. "מבין את אנשי בית הכנסת שהגישו תלונה". "מודה לשוטרים שמעבר לפעילותם הרגילה באו לשמור עליי ועל המתפללים מפני 'מתפרעים'. אנחנו במדרון חלקלק ואם לא נשים גבולות מאוד ברורים למה זה 'הפגנה' ומה זה 'מחאה' נגיע למקומות לא טובים".

שלושת הנשים נעצרו על ידי המשטרה ביום שישי האחרון, זאת לאחר שפיזרו עלונים עם תמונות חטופים ותמונתו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כאסיר ציון, בבית הכנסת שבו הוא מתפלל בהרצליה.

עורך הדין רן תגר ממערך העצורים עדכן ביום שישי שלאחר יותר מ-6 שעות חקירה הן שוחררו למעצר בית של חמישה ימים - שלאחר מכן בוטל: "לאחר שש וחצי של שעות של חקירה 'מאוד סבוכה', של 'שלושה ראשי ארגון פשע' שהניחו פליירים שקוראים לשחרור החטופים", העיר בעוקצניות. "הוחלט לשחרר אותן תמורת ערבות עצמית, וערבות צד ג'. ננסה לקצר את מעצר הבית ליומיים בלבד".

חבר הכנסת יולי אדלשטיין בדיון על חוק הגיוס. דוברות הכנסת -נועם מושקוביץ, אתר רשמי
חבר הכנסת יולי אדלשטיין בדיון על חוק הגיוס/אתר רשמי, דוברות הכנסת -נועם מושקוביץ
כרוז של חטופים שחולק בבית כנסת שבו מתפלל יולי אדלשטיין בהרצליה, 13 בספטמבר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כרוז של חטופים שחולק בבית כנסת שבו מתפלל יולי אדלשטיין בהרצליה, 13 בספטמבר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בעקבות המעצר, הוגשה תלונה במח"ש - שפתחה בחקירה נגד השוטרים שביצעו את המעצר. עם זאת, שלושת השוטרים לא זומנו לחקירה.

כאמור, אמש הודיעו במח"ש כי הם פתחו בבדיקה של הנושא. הבדיקה החלה בעקבות הפרסום בכלי התקשורת השונים והיא כוללת איסוף חומרים וגביית עדויות, אך השוטרים עצמם לא זומנו לחקירה או לגביית עדות. באופן כללי, הכלל שמנחה את מח"ש במקרים מסוג זה הוא האם מדובר במקרה שמעורר חשד לפלילים. במקרה כזה נפתחת בדיקה, שהיא השלב שלפני פתיחה בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully