וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל: "הטיל החות'י התפרק באוויר", נתניהו: "אם הם רוצים תזכורת - שיבקרו בנמל שהותקף"

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 13:00

בדיקה ראשונית של צה"ל העלתה כי הטיל הבליסטי ששוגר מתימן התפרק באוויר וכי נעשו כמה ניסיונות ליירט אותו. תוצאות ניסיונות היירוט בבדיקה. ראש הממשלה איים בפעולה נוספת בתימן והתייחס למצב בצפון: "זה לא יימשך, זה מחייב שינוי של מאזן הכוחות בגבולנו הצפוני"

בוידאו: דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה לאחר שיגור הטיל על ידי החות'ים ,15 בספטבמר 2024/נועם מטרי, לשכת העיתונות הממשלתית

דובר צה"ל עדכן בצהריים כי הטיל הבליסטי ששוגר מתימן התפרק ככל הנראה באוויר. לפי הודעת צה"ל, נעשו כמה ניסיונות ליירט אותו על ידי מערכות "חץ" ו"כיפת ברזל" וכי תוצאות ניסיונות אלה בבדיקה.

אזור הנפילה ליד מושב כפר דניאל , 15 בספטמבר 2024. יוסי אלוני, פלאש 90
אזור הנפילה ליד מושב כפר דניאל , 15 בספטמבר 2024/פלאש 90, יוסי אלוני

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום לשיגור הטיל החות'י לעבר אזור מרכז הארץ ואמר: "החות'ים כבר היו צריכים לדעת שאנחנו גובים מחיר כבד על כל ניסיון לפגוע בנו. מי שזקוק לתזכורת - מוזמן לבקר בנמל חודידה".

נתניהו התייחס גם למצב בצפון: "כל מי שתוקף אותנו לא יחמוק מנחת זרוענו. אני קשוב לתושבי הצפון, משוחח איתם ועם ראשי רשויות. אני רואה את המצוקה. המצב הקיים לא יימשך. זה מחייב שינוי של מאזן הכוחות בגבולנו הצפוני. נעשה כל מה שצריך כדי להחזיר את תושבינו בבטחה לבתיהם. הממשלה מחויבת לזה ולא נסתפק בפחות מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully