וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד החינוך שוקל לתת לחברה שהונתה אותו לזכות שוב במכרז

עודכן לאחרונה: 14.9.2024 / 22:16

בשבוע הבא יתקיים דיון במשרד החינוך על מכרז שבו מנסה לפסול פמי פרימיום את ביקורופא. פסילת ביקור רופא עשויה להביא לזכיית פמי פרימיום, אשר הסתבכה בעבר מול משרד החינוך בעצמו

בווידאו:פגישת שר החינוך יואב קיש עם משה דוידוביץ וחברי פורום קו העימות, מועצה אזורית מטה אשר, 26 באוגוסט 2024/אתר רשמי, דוברות השר

פמי פרימיום, חברה שבעברה רזומה של הסתבכויות עם גופים ציבוריים, מנסה לבטל תוצאות שנקבעו במכרז משרד החינוך להענקת שירותים רפואיים וסיעודיים לילדי החינוך המיוחד, זאת חרף התנהלותה הבעייתית מאוד מול המדינה - כך טוענת חברת ביקורופא שזכתה במכרז, בתגובה חריפה שהגישה לוועדת המכרזים של משרד החינוך.

במכתב ששלח משרד עורכי הדין מטלס ושות' בשם ביקורופא, נטען כי פמי פרימיום, אשר בעבר הופסקה פעילותה עקב הונאות מול משרד החינוך, כעת מנסה לבטל את זכייתה של ביקורופא במכרז. ביקורופא מדגישה כי רק לפני כארבעה חודשים אושר הסדר פשרה המחייב את פמי להשיב למשרד החינוך כספים שקיבלה שלא כדין.

לטענת ביקורופא, העובדה שפמי מעזה להתמודד שוב על מכרז בו נתפסה מרמה בעבר היא "עזות מצח שאין כדוגמתה". החברה מזכירה כי התנהלותה של פמי הביאה לביטול הסכם ההתקשרות הקודם, ולבחירת ביקורופא כספק חלופי.

ביקורופא מדגישה כי היא עומדת מאחורי הצעתה במכרז ומתכוונת לקיים את כל התחייבויותיה. החברה מכחישה טענות לפריצת מסגרת תקציבית ומבהירה כי היקף השירותים נקבע על ידי המשרד בלבד. לגבי סוגיית העסקת הרופאים המומחים, ביקורופא טוענת כי הנושא מוסדר כנדרש.

ביקורופא. יחצ,
ביקורופא/יחצ

יתרה מזאת, ביקורופא טוענת כי דווקא פמי פרימיום לא הייתה ערוכה להתחיל במתן השירותים במועד הנדרש, שכן הציגה בהצעתה עובד מפתח שלא היה זמין בתאריך תחילת הפרויקט.

מנגד, פמי פרימיום טענה בתגובתה המקורית כי הצעת ביקורופא פגומה ונגועה בפגמים מהותיים, כולל אי עמידה בדרישות המכרז והצגת מצגי שווא.

ועדת המכרזים של משרד החינוך צפויה לדון בטענות הצדדים ולקבל החלטה בנוגע להמשך ההליך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully