וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר הבכיר לשעבר מודה: האופוזיציה מפולגת

עודכן לאחרונה: 14.9.2024 / 19:07

אבי ניסנקורן, שהיה שר המשפטים בממשלת בנט-לפיד, טען באירוע "שבתרבות" בת"א כי לאופוזיציה אין אחידות בנושא החטופים: "חלק מנסים לאגף את ביבי מימין, חלק משמאל". על נתניהו: "אם הוא לא היה תלוי בסמוטריץ' ובן גביר, הוא היה מחזיר את החטופים כבר לפני חצי שנה בעסקה"

מאות ליווי את אדלשטיין בדרכו לבית הכנסת תוך קריאה "בושה"/מערכת וואלה

התקפה חסרת תקדים של השר לשעבר אבי ניסנקורן על ממשלת ישראל, באירוע "שבת תרבות של משען" שנערך היום (שבת) בתל אביב. ניסנקורן שבר שתיקה ארוכה ואמר בין היתר כי "אין הפתעה מנתניהו, השיקול שלו ושל הממשלה הוא רק להציל את עצמם. אי אפשר להאמין למילה שיוצאת לו מהפה, החטופים בשבילו הם כלי פוליטי. אם הוא לא היה תלוי בסמוטריץ' ובן גביר, הוא היה מחזיר את החטופים כבר לפני חצי שנה בעסקה כי הוא היה יודע שהממשלה שלו יציבה".

על המעצר של המפגינות מול בית הכנסת של יולי אדלשטיין אמר ניסנקורן: "אני לא מאמין שזה קרה. אם לא הייתי קורא באינטרנט לא הייתי מאמין שזה קורה. הכתובת היא בן גביר ומי שמינה אותו, אני חושב שכולנו חוששים מדברים בלתי הפיכים שיגרמו נזק לדמוקרטיה שלנו, אבל מחר יהיה שר אחר ומשטרה אחרת ולכן אני לא חושש, זה הפיך".

אבי ניסנקורן באירוע ״שבת תרבות של משען״ בתל אביב. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אבי ניסנקורן באירוע ״שבת תרבות של משען״ בתל אביב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ניסנקורן, שהיה שר המשפטים בממשלת בנט-לפיד, תקף גם את האופוזיציה אמר: "אני יודע שהם מאד מפולגים. אין להם שום אחידות בנושא החטופים. חלק מנסים לאגף את ביבי מימין, חלק משמאל. הם צריכים להבין שבבחירות הבאות אין לו שום רוב בלי החרדים והוא ינסה לאחז בהם, וצריך לפרק את הברית הזאת כי בלעדיהם אין לו סיכוי בבחירות הבאות. מה הוא יעשה עם 23 המנדטים שלו?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully