וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות שכולות וארגון יד לבנים במשט לזכר 7 באוקטובר

עודכן לאחרונה: 13.9.2024 / 21:25

מעל 200 משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהן במהלך המלחמה, יחד עם משפחות שכול וותיקות, השתתפו במשט זיכרון ל-7 באוקטובר, על גבי עשרות סירות שיצאו ללב ים מהמרינה בהרצליה. יו"ר יד לבנים: "את כאב השכול אי אפשר לרפא. אנחנו בוחרים בחיים כל יום מחדש"

משט זיכרון של יד לבנים/יח"צ

מעל 200 משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהן במהלך המלחמה, יחד עם משפחות שכול וותיקות, השתתפו במשט זיכרון ל-7 באוקטובר, על גבי עשרות סירות שיצאו ללב ים מהמרינה בהרצליה. כל סירה נשאה משפחות שכולות שביקשו לציין את חשיבות המעמד ואת הזיכרון של יקיריהן.

אלי בן שם יו"ר ארגון יד לבנים, שהשתתף באירוע, אמר: "באחד עשר החודשים האחרונים עם הצטרפותם של אלפי משפחות שכולות למשפחת השכול הבנו שעלינו להמציא את עצמינו מחדש. אנחנו פועלים היום בשתי זרועות. זרוע אחת ממשיכה לדאוג למשפחות שכולות הוותיקות ובני דור הביניים ולפעול למענם בהתמדה ובנחישות בדיוק כפי שהיה לפני המלחמה. הזרוע השנייה פועלת למען המשפחות השכולות הצעירות. הזרועות האלה עובדות יחד, מעצימות ותורמות אחת לשניה".

"את כאב השכול אי אפשר לרפא ואין פה בן משפחה אחד שלא חושב בזה הרגע על הבן והבת, האח והאחות שנפלו, אנחנו ממשיכים לחיות ובוחרים בחיים כל יום מחדש. אני אומר תמיד שכאב זה ראשי תיבות של כל אחד בדרכו כך גם ההנצחה והזכרון. היום אנחנו זוכרים את האהובים שלנו בים הפתוח".

לצד בן שם, השתתפו באירוע אריה מועלם, סמנכ"ל וראש אגף משפחות, הנצחה ומורשת במשרד הביטחון, יריב פישר, ראש עיריית הרצליה ויוסל'ה דרור, מנכ"ל עמותת מפרשים, שהביעו את תמיכתם במשפחות השכולות.

  • עוד באותו נושא:
  • יד לבנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully