וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרצח ה-171 מתחילת השנה: בן 50 נורה למוות בטירה

עודכן לאחרונה: 13.9.2024 / 14:29

צוותי הרפואה נאלצו לקבוע את מותו של הגבר בזירה. הרקע לאירוע הוא פלילי, והמשטרה מבצעת סריקות אחר החשוד. האלימות הגואה מעוררת ביקורת נרחבת נגד בן גביר: "הוא לא עושה דבר. המשטרה איבדה שליטה, כנראה שברוח השר אין עניין לייצר ביטחון בחברה הערבית"

רגע פיצוץ רכב רמלה/27א'

גבר בן כ-50 נורה היום (שישי) בטירה. צוותי הרפואה נאלצו לקבוע את מותו במקום. ככל הנראה, הגבר נורה בתוך רכב. המשטרה מבצעת סריקות באזור הזירה על מנת לאתר את החשודים. הרקע לאירוע הוא פלילי.

שלושה עשר בני אדם נרצחו בחברה הערבית בשבוע החולף. רק לפני יממה התרחש הפיגוע הפלילי הרצחני ברמלה, בו נהרגו שתי נשים ושני ילדים. בנוסף, תינוק בן חודשיים נפגע מהפיצוץ ונכון לשעה זו מצבו עדיין מוגדר אנוש, והוא מאושפז בבית החולים אסף הרופא.

זירת הרצח ברמלה, 30 באוגוסט 2024. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
"המשטרה מעלימה עין מהפשיעה - ברוח השר". זירת רצח ברמלה לפני שבועיים/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

בתגובה לפיגוע הרצחני ברמלה, דרש עו"ד אמיר בשאראת, מנכ"ל הוועד הארצי לראשי הרשויות המקומיות הערביות מראש הממשלה לפטר את השר לביטחון לאומי:

"אין ולא יהיה שר לביטחון לאומי כושל יותר מהשר העבריין בן גביר, שעסוק בחופן חול ובאסלות של אסירים ומפקיר את הביטחון האישי של אזרחי ישראל בידי ארגוני הפשיעה. השר שלא עושה דבר, מפנה את חיצי האשמה כלפי היועמש"ית, אך האמת היא שבתקופתו, איבדה המשטרה שליטה על הפשיעה, כנראה לא רק בשל חוסר יכולת, אלא בעיקר בשל חוסר רצון ועניין לייצר ביטחון אישי בחברה הערבית".

"המשטרה מעלימה עין מהפשיעה, מדרכי המימון שלה, מהאיומים ומהרציחות, וזה קורה רק כי זו רוח השר. ההפקרות הזו עולה ביותר ויותר חיי אדם, חיי נשים ופעוטות, עוברי אורח תמימים. אנחנו קוראים לראש הממשלה להתעשת ולפטר את השר לביטחון לאומי, פיטורים שנחוצים בכדי להציל חיי אזרחים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
השר לבטחון לאומי, ח"כ איתמר בן גביר, מעניק דרגת רב ניצב לדניאל לוי, המפכ"ל ה- 20 של משטרת ישראל.. דוברות משטרת ישראל
בזמן שהשר עסוק בחול - ילדים נהרגים בגל פשע מאורגן שיצא מכלל שליטה/דוברות משטרת ישראל

בתקופה המקבילה אשתקד היו 174 קורבנות, והיא נחשבה לשנה האלימה ביותר בחברה הערבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully