וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשקים, שכפ"צים ומסכות: סוכל ניסיון חיסול באשדוד, 4 חשודים נעצרו

עודכן לאחרונה: 13.9.2024 / 12:30

בפעילות מבצעית של המשטרה, עצרו השוטרים לבדיקה שני רכבים שבהם נהגו החשודים וכשניסו להימלט - נתפסו. במהלך החיפוש אותרו גם סכינים, מכשירים ניידים וכסף מזומן ברכבם. בתום החיפוש הועברו לחקירה ויובאו לדיון בבית המשפט השלום בעיר

ניסיון חיסול באשדוד/ללא קרדיט

ארבעה חשודים, בשנות ה-20 וה-30, נעצרו הלילה (שישי) באשדוד בתום מרדף משטרתי כשבאמצעותם כלי נשק ובכוונתם לבצע לחיסול. החשודים הועברו לחקירה ובסיומה יובאו בפני ביהמ"ש השלום בעיר לדיון בעניינם.

בפעילות מבצעית של משטרת אשדוד עם חטיבת סדר ציבורי, הגנה וריבונות (סה"ר) של המחוז הדרומי - שנועדה לטיפול בפשיעה - סמוך למגדלי K באשדוד, עצרו השוטרים לבדיקה שני רכבים מהם ניסו להימלט החשודים, תושבי אשדוד ואופקים, שכאמור לאחר מרדף קצר נעצרו.

הנשקים שנתפסו אצל החשודים באשדוד, 13 בספטמבר 2024. דוברות משטרת ישראל
הנשקים שנתפסו אצל החשודים באשדוד, 13 בספטמבר 2024/דוברות משטרת ישראל
הנשקים שנתפסו אצל החשודים באשדוד, 13 בספטמבר 2024. דוברות משטרת ישראל
הנשקים שנתפסו אצל החשודים באשדוד, 13 בספטמבר 2024/דוברות משטרת ישראל

בחיפוש שערכו השוטרים ברכבים נתפסו שני אקדחים טעונים, רובה 'קרלו', סכינים, אלה נשלפת, שכפ"צים, מסכות פנים, מכשירים ניידים וסכום כסף הנאמד בכ-11 אלף שקלים במזומן. בנוסף, נתפסו הרכבים ששימשו את החשודים.

עו"ד רז קרן ישועה. ללא, באדיבות המצולמים
עו"ד רז קרן ישועה/באדיבות המצולמים, ללא

עו"ד רז קרן ישועה, המייצג את את אחד החשודים הצעירים, אמר: "מדובר בבחור צעיר אשר מכחיש כל קשר לאלמל"ח שנתפס, שיתף פעולה ובניגוד לנטען לא ניסה לברוח בשום שלב. אנו בטוחים כי עם התקדמות החקירה ולאחר שהמוצגים יבדקו, הצעיר ישוחרר לביתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully