וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי זוהר: "היכולת של בן גביר וסמוטריץ' להפיל את הממשלה מאוד מוגבלת"

עודכן לאחרונה: 12.9.2024 / 11:00

מיקי זוהר התייחס לחיבורים פוליטיים ושינויים בהרכב הקואליציה - על רקע סוגיות בוערות בחברה הישראלית. "גנץ ואיזנקוט היו במרכז מקבלי ההחלטות, ברגע שפרשו איבדו תמיכה", אמר ל-103FM. "בן גביר וסמוטריץ' יכולים להתנגד לעסקה אבל ההחלטה תאושר על ידי רוב חברי הממשלה"

השר מיקי זוהר מול מפגינים לעסקת חטופים, בפתח ביתו/מטה משפחות החטופים

"היכולת של בן גביר וסמוטריץ' להפיל את הממשלה מאוד מוגבלת כי אם הם יפרשו מצבם הפוליטי יהיה רע. החלטה כזו של בן גביר תהיה הרסנית מבחינתו" - שר התרבות מיקי זוהר מתייחס היום (חמישי) לחיבורים פוליטיים ושינוי הרכב הקואליציה.

"אני תומך בממשלת אחדות לאומית. ברגע שמתחילים את מרכיב ההתניות והפסילות אז ברור שזה ימנע ממשלת אחדות. ממשלת אחדות יכולה להציל את העם הזה מפילוג ולהסיג את הקרע העצום הזה שנוצר", אמר בריאיון ל-103FM. "גנץ ואיזנקוט היו במרכז מקבלי ההחלטות. גנץ ואיזנקוט טעו לחשוב שפרישה מהממשלה תשאיר אצלם את התמיכה הרחבה שהם קיבלו כשהם הצטרפו לממשלה. מהרגע שהם פרשו הם הידרדרו בסקרים כי העם לא העריך את ההחלטה שלהם ללכת".

שר התרבות והספורט מיקי זוהר בועדת החינוך והתרבות של הכנסת, במהלך דיון על הרפורמה בתיקצוב הקולנוע שיזם, 31 ביולי 2024. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
שר התרבות והספורט מיקי זוהר בועדת החינוך והתרבות של הכנסת, במהלך דיון על הרפורמה בתיקצוב הקולנוע שיזם, 31 ביולי 2024/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

זוהר העיר על עמדת הקואליציה לגבי עסקת חטופים: "אנחנו רוצים עסקה ללא קשר לממשלת האחדות. בן גביר וסמוטריץ' הם יכולים להתנגד לעסקה אבל ההחלטה תאושר על ידי רוב חברי הממשלה. אני לא משמש חותמת גומי ואצביע לעסקה שתהיה טובה לישראל".

לגבי חוק הגיוס, טען זוהר: "נצטרך לעשות פשרות גם עם החרדים. לא תהיה ברירה נצטרך להגיע להסכמות מול הסיעות החרדיות וגם עם אלה שמתנגדים. הם מבינים שהם צריכים לעשות פשרות, הם מבינים שהסיטואציה שונה מבעבר לאור מה שקרה ב-7 באוקטובר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully