וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות חטופים הפגינו מול ביתו של גפני: "אמרת שתחזיר את אבא שלי"

עודכן לאחרונה: 12.9.2024 / 1:38

המשפחות דרשו מיו"ר מפלגת דגל התורה שיעמוד מאחורי המילים והתמיכה שלו במשפחות החטופים ובעסקה - וינקוט במעשים באופן מיידי. אלה בן עמי, בתו של החטוף אוהד בן עמי זעקה מחוץ לביתו: "אתה יכול להחזיר את אבא שלי הביתה, אתה יכול לעזור לי לחבק את אבא שלי שוב"

משפחות החטופים מפורום חיים מגיבות לדברי ראש הממשלה בנימין נתניה/קרדיט פורום חיים משפחות להצלת החטופים

משפחות החטופים והמוני ישראלים הגיעו הערב (רביעי) לבני ברק להפגין מחוץ לביתו של ח"כ משה גפני, בדרישה נחרצת וחד משמעית שיעמוד מאחורי המילים והתמיכה שלו במשפחות החטופים ובעסקה - וינקוט במעשים באופן מיידי. אלה בן עמי, בתו של אוהד בן עמי זעקה מחוץ לביתו של ח"כ משה גפני: "לפני חודשיים אמרת לי שתחזיר את אבא שלי הביתה. חודשיים אחר כך, ו-12 חטופים איבדו את חייהם בזמן הזה".

"אני מדברת אליך כאן מתחת לבית שלך כדי לגרום לך לקיים את המצווה הכי גדולה ביהדות והיא מצוות פדיון שבויים", אמרה בן עמי. "אתה יכול להחזיר את אבא שלי הביתה, אתה יכול לעזור לי לחבק את אבא שלי שוב. הסתכלת בעיניים שלי ואמרת שתעשה את זה והגיע הזמן כי אם אבא שלי ייאבד את החיים שלו ואתה לא עשית כלום בדרך, זה יהיה עליך!", אמרה.

מחאה מטעם מטה משפחות החטופים מול ביתו של משה גפני.11 בספטמבר 2024. ניב אהרונסון
"אין מצווה יותר גדולה מפדיון שבויים". מחאה מטעם מטה משפחות החטופים מול ביתו של משה גפני/ניב אהרונסון
אורלי גלבוע אמה של דניאלה שנחטפה בשביעי באוקטובר ממוצב נחל עוז,במחאה מטעם מטה משפחות החטופים מול ביתו של משה גפני.11 בספטמבר 2024. ניב אהרונסון
"בנות ישראל נמצאים בשבי מחכים שנציל אותם". מחאה מטעם מטה משפחות החטופים מול ביתו של משה גפני/ניב אהרונסון

חגי אנגרסט, אביו של מתן אנגרסט, דרש מחברי הכנסת לתמוך בעסקת חטופים בהקדם. "אני קורא לח"כ גפני ולאריה דרעי לעשות את הדבר הנכון וללחוץ על עסקה כוללת שבה כל החטופים החיים ישובו ויחזרו לשיקום וכל החללים לקבורה", אמר. "אין מצווה יותר גדולה מפדיון שבויים והחזרת החטופים, אחרת אין לנו קיום במדינה. מתן נלחם כדי שכולכם תוכלו להתפלל ולחיות במדינה שלנו, אתם עכשיו צריכים להילחם עבור מתן וכל החטופים!".

אורלי גלבוע, אמה של דניאלה גלבוע, אמרה כי עד שח"כ גפני לא יעזור - הם ימשיכו להגיע לביתו ולדרוש מהם תמיכה בעסקת החטופים. "ח"כ גפני, אני ממשיכה להתפלל כל יום ואני הולכת כל יום לבית הכנסת, אומרת את כל התפילות, את כל האמרות, עושה כל מה שצריך אבל אנחנו על סף ייאוש", אמרה. "אנחנו צריכים את עזרתך ועד שאתה לא תעזור לנו אנחנו נמשיך להגיע לכאן! אנחנו נמשיך להגיע לזעוק את צעקתנו עד שאתה תנקוט בפעולה, בפעולה המתבקשת כדי להציל את היהודים האלו, את האחים שלנו! כדי להציל את כולם בבקשה תעשה מעשה, אנשים יהודים, אחינו, בנותינו - בנות ישראל נמצאים בשבי מחכים שנציל אותם! הבת שלי זועקת אלייך ממעמקים!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully