וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא היה חייל טוב שמגן על ישראל": סמ"ר הנגהאל עלה לארץ לפני 4 שנים ונהרג בפיגוע

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 22:14

סמ"ר הנגהאל, מבני שבט מנשה, עלה עם משפחתו מהודו ונהרג בפיגוע דריסה סמוך לבית אל. גדעון למד עברית ותורה במשך כחצי שנה בישיבת ההסדר בנוף הגליל, וחלום חייו היה להתגייס לצה"ל. "הוא היה ישראלי והוא מת ישראלי", ספד לו חברו

בווידאו:פיגוע דריסה בבנימין: נהג משאית האיץ לעבר ישראלים בצומת גבעת אסף, 11 בספטמבר 2024/הצלה ללא גבולות

סמ"ר גרי גדעון הנגהאל, בן 24 מנוף הגליל, לוחם בגדוד נחשון (90), חטיבת כפיר, נהרג הבוקר (רביעי) בפיגוע דריסה סמוך לבית אל. גדעון עלה לארץ מהודו לפני כ-4 שנים עם אביו יצחק, אמו דינה ושתי אחיותיו. אח ואחות נוספים ממתינים לעלייה בהודו.

גדעון למד עברית ותורה במשך כחצי שנה באולפן בישיבת ההסדר בנוף הגליל. הוא אהב לעזור תמיד למשפחתו ולחבריו, היה תמיד שמח ומשמח את כל מי שנמצא לידו וחלום חייו היה לעלות לארץ ולהתגייס לצה"ל. ברגע שלמד עברית התייצב בלשכת הגיוס כדי להתגייס ולהיות לוחם בצה"ל.

גדעון ומשפחתו הם חלק מקהילת שבט בני המנשה שהם חלק מעשרת השבטים שגלו לפני חורבן בית שני, שרידיהם נמצאו ב-30 השנים האחרונות והם עלו ועולים לארץ מתוך רצון עצום לחזור ולהתחבר לעם ישראל.

גדעון ומשפחתו עלו לארץ והתיישבו בנוף הגליל שקלטהּ עד היום למעלה מ-1,500 מבני המנשה. כולם צנועים, אינטיליגנטים, בעלי מוסר עבודה ובעיקר מחפשים את דרכם חזרה להשתלב בעם ישראל, בארצנו ובמדינתנו.

סמ"ר גרי גדעון הנגהאל. דובר צה"ל
סמ"ר גרי גדעון הנגהאל/דובר צה"ל

חברו ספד לו ואמר כי "הוא היה חייל טוב שמגן על ארץ ישראל. הוא היה ישראלי והוא מת ישראלי".

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, הביע תנחומים על מותו של סמ"ר גרי גדעון הנגהאל, תושב העיר שנהרג הבוקר בפיגוע הדריסה סמוך לבית אל. "העיר נוף הגליל אבלה וכואבת על נפילתו של סמ"ר גדעון זמסואנמונג הנגהל בן 24, מנוף הגליל, לוחם בגדוד נחשון (90), חטיבת כפיר, שנרצח בפיגוע הדריסה היום סמוך לצומת גבעת אסף שבחטיבת בנימין. גדעון הוא בן לקהילת בני המנשה בעירנו, קהילה שמאוד יקרה לליבי, קהילה של אנשים טובים, צנועים, ואוהבי המדינה. כמו חבריו בקהילה, גם גדעון ראה בשירות הקרבי שליחות. הוא אהב את הצבא, היה גאה במדים ובתפקידו תרם רבות לביטחון ישראל. אנו מרכינים ראש ומשתתפים בצערה של המשפחה ויקיריה. מן השמיים תנוחמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully