וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע דריסה סמוך לבית אל: ישראלי נפצע אנוש, המחבל נוטרל

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 13:47

צעיר כבן 20 נפגע אנושות מפגיעת משאית גז סמוך לצומת גבעת אסף שבחטיבת בנימין. המחבל, בן 60 תושב נפת רמאללה, נוטרל במקום. לפי דיווחים פלסטינים, כוחות צה"ל פשטו על בית המחבל שבכפר ראפאת.

בווידאו:פיגוע דריסה בבנימין: נהג משאית האיץ לעבר ישראלים בצומת גבעת אסף, 11 בספטמבר 2024/הצלה ללא גבולות

פיגוע דריסה סמוך לבית אל: צעיר ישראלי כבן 20 נפצע אנוש היום (רביעי) מפגיעת משאית גז עם לוחית רישוי פלסטינית סמוך לצומת גבעת אסף שבחטיבת בנימין. המחבל, בן 60 תושב נפת רמאללה ללא עבר ביטחוני, נוטרל במקום ופונה מהזירה לבית חולים בירושלים כשמצבו יציב. לפי דיווחים פלסטינים, כוחות צה''ל פשטו על בית המחבל שבכפר ראפאת.

חשד לפיגוע דריסה בבנימין: נהג משאית האיץ לעבר ישראלים בצומת גבעת אסף. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת פיגוע הדריסה בבנימין/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פיגוע דריסה בבנימין: נהג משאית האיץ לעבר ישראלים בצומת גבעת אסף, 11 בספטמבר 2024. מד"א
המשאית בזירת הפיגוע/מד"א

ממד"א נמסר כי הדיווח על הפיגוע התקבל במוקד 101 בשעה 09:53, כשדווח על מיכלית גז שפגעה בהולך רגל סמוך לצומת גבעת אסף. צוותי מד"א העניקו לפצוע טיפול רפואי בזירה. פרמדיקית מד"א בוסמת לובינר סיפרה: "הגענו במהירות למקום, ראינו מיכלית גז שהתנגשה בתחנת אוטובוס ובסמוך אליה שוכב צעיר כבן 20 כשהוא מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית. המחבל נוטרל ע"י כוחות הביטחון".

לזירת הפיגוע הוקפצו גם לוחמי אש מתחנה אזורית בנימין. סגן טפסר רוני יעקב מפקד תחנת מתיתיהו המפקד על הזירה: "ע"פ גורמי ביטחון מדובר בפיגוע דריסה שבוצע ע"י משאית המובילה חומרים מסוכנים. לוחמי האש נמצאים במקום ומבצעים פעולות לשמירה על בטיחות הכוחות הפועלים בשטח, וערוכים לכל תרחיש".

ראש מועצת בית, אל שי אלון, מסר בתגובה: "צה"ל חייב להכניס במיידית 3 חטיבות חי"ר אל יו"ש ולנקות את כל האמל"ח, לחסל את תהלוכות הטרור ולהשיב את הביטחון לתושבי יהודה ושומרון. כל זמן שהפלסטינים נעים בחופשיות ברחבי יו"ש - הפיגוע הבא הוא עניין של זמן. עלינו להפתיע את האויב ולא להיות מגיבים כלאחר יד. צה"ל חייב להטיל עוצר על הערים הפלסטיניות ביו"ש, לכתר אותם ולעשות ניקוי מוחלט לטרור".

"הפיגוע הבוקר הוא מתווסף לדרישה שלנו להוציא צו 8 ליו"ש. חיי תושבי מדינת ישראל חשובים יותר מחופש התנועה של הפלסטינים. אנו דורשים לחזור לעצימות גבוהה במבצע "מחנות קיץ", לשוב לג'נין, טול כרם ולהדרים אל רמאללה וחברון וכל קיני הטרור של חמאס ביו"ש. האיראנים מלהיטים את הגזרה באופן מכוון ועל צה"ל לאמץ אסטרטגיה חדשה לפעול בעוצמה ובנחישות בכל שטחי יו"ש, מצפון השומרון ועד דרום חברון."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully