וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט חשף מסמך שכתב מח"ט חאן יונס בחמאס לאחים סינוואר: "אנחנו במצוקה קשה"

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 19:01

שר הביטחון חשף את המסמך שבו מתאר הבכיר בארגון הטרור את המצב הקשה בעקבות הישגי צה"ל במרחב חאן יונס. "70 אחוז מהנשק הושמד, 95 אחוז מהרקטות הושמדו, 50 אחוז מהמחבלים חוסלו או נפצעו והרבה מאוד ברחו", כתב הבכיר

שר הביטחון יואב גלנט חשף מסמך שמתאר את מצבו הקשה של ארגון הטרור חמאס/דוברות שר הביטחון

שר הביטחון, יואב גלנט, חשף היום (רביעי) מסמך שנכתב על ידי מח"ט חאן יונס בחמאס, ראפע סלאמה, שחוסל בחודש יולי האחרון, לאחים סינוואר - שבו הוא מתאר את מצבו הקשה של ארגון הטרור חמאס. את המכתב, חשף גלנט במהלך ביקורו ביחידת האמש"ט של אגף המודיעין. "אנחנו במצוקה אמיתית", התריע הבכיר בארגון הטרור בעקבות הישגי צה"ל במרחב חאן יונס.

"אני רוצה להראות לכם כאן מבסיס המודיעין של צה"ל, איגרת שמשקפת מה אומרים בכירי החמאס על מצבם שלהם", אמר שר הביטחון. "זו איגרת שכתב ראפע סלאמה שחוסל על ידנו בחודש יולי אל האחים סינוואר. הוא מתאר את המצב - '70 אחוז מהנשק הושמד, 95 אחוז מהרקטות הושמדו, 50 אחוז מהמחבלים חוסלו או נפצעו והרבה מאוד ברחו, נשארו עם 20 אחוז לשיטתו. זו מצוקה אמיתית שפוגעת בחמאס ופוגשת את המפקדים הבכירים ביותר'".

עוד הוסיף גלנט: "הוא זועק לעזרתם של האחים סינוואר, אבל הם כמובן לא יכולים להושיע אותו. מדוע? כי אנחנו ממשיכים במאמץ שהתחיל בחודש אוקטובר ונמשך צעד אחר צעד, צעד אחר צעד ומגיע לכל בכירי החמאס. את זה הוא כתב לאחים סינוואר, גם אליהם אנחנו נגיע".

שר הביטחון  יואב גלנט חשף ביחידת האמש״ט של אגף המודיעין מסמך שמתאר את מצבו הקשה של ארגון הטרור חמאס.
11 בספטמבר 2024. משרד הביטחון
שר הביטחון יואב גלנט חשף ביחידת האמש״ט של אגף המודיעין מסמך שמתאר את מצבו הקשה של ארגון הטרור חמאס. 11 בספטמבר 2024/משרד הביטחון

"לאחים סינוואר הנכבדים והאהובים", כתב סלאמה. "אנא קחו בחשבון את הדברים הבאים: אנו שומרים על הציוד ואמצעי הלחימה שנותרו, שכן איבדנו את היכולת הרקטית שלנו 95%-90%; ואיבדנו מנשקנו האישי בשיעור של 60%; איבדנו מחימוש הנ"ט מטולים ורקטות לפחות 70%-65% והכי חשוב שאיבדנו מלוחמי הקודש שלנו בין שהיד לפצוע לפחות 50% וכעת נותרו 25% וה25% - האחרונים.

"בני עמנו הגיעו למצב שהעם לא סובל אותם יותר, שבור ברמה הנפשית או הגופנית. אנו מתפללים לאללה שידריך אותנו בדרך הישר", כתב וחתם: "אחיכם אבו- מחמד ראפע סלאמה".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
שר הביטחון  יואב גלנט חשף ביחידת האמש״ט של אגף המודיעין מסמך שמתאר את מצבו הקשה של ארגון הטרור חמאס.
11 בספטמבר 2024. משרד הביטחון
שר הביטחון יואב גלנט חשף ביחידת האמש״ט של אגף המודיעין מסמך שמתאר את מצבו הקשה של ארגון הטרור חמאס. 11 בספטמבר 2024/משרד הביטחון

במהלך ביקורו ביחידת האמש"ט - איסוף מסמכים ושלל טכני, באחד מבסיסי אגף המודיעין במרכז הארץ, שר הביטחון קיבל סקירה על הממצאים העדכניים שהובאו מרצועת עזה מקצין מודיעין ראשי תת-אלוף אבי קינן וממפקד היחידה אלוף-משנה ע' וסייר בין המחלקות השונות העוסקות במיון וניתוח כלל החומרים המגיעים מרצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully