וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של רון שרמן: "לטייס חיל האויר שהטיל את הפצצה שהרגה את בני רון - לבי איתך"

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 18:26

לפי ההערכות שרמן, ניק בייזר ואליה טולדנו נהרגו מגז רעיל שהתפשט בעקבות הפצצות צה"ל, אביו של החייל כתב "אין לי ספק שאילו היה קיים בך החשש כי בסביבת המטרה היו חטופים, לא היית עושה את זה". אמו הגיבה לתחקיר: "אין פה חדש"

חיל האוויר תוקף במרכז ודרום רצועת עזה/דובר צה"ל

אלכס שרמן, אביו של סמל רון שרמן שנחטף לרצועת עזה וגופתו חולצה בדצמבר, כתב אתמול (שלישי) בפייסבוק: "לטייס חיל האויר שהטיל את הפצצה שהרגה את בני רון - לבי איתך. ביצעת את משימתך מתוך אמונה שלמה שאתה תורם לבטחון המדינה".

"אין לי ספק שאילו היה קיים בך החשש גם הכי קטן כי בסביבת המטרה היו חטופים היית נמנע מלבצע את המשימה. כך חונכת וכך צריך להיות. אני בטוח שאני מדבר גם בשמו של רון שלנו". כך כתב.

לפי ההערכות, סמל שרמן, רב"ט ניק בייזר ואליה טולדנו נחנקו למוות בעקבות גז שהתפשט במנהרה בה הוחזקו. ד"ר מעיין שרמן, אמו של רון, אמרה ל-103fm: "אין פה שום חדש מבחינתי. ידעו שהם לא נורו ולא היה שום סימן חיצוני של פגיעה חיצונית בהם. הם היו בעומק של 70 מטר. ההפצה לא פגעה בהם, אלא נזק משני של ההפצצה עצמה. הם מתו מחוסר חמצן בסופו של דבר".

רון שרמן, שנרצח בשבי חמאס. דובר צה"ל
רון שרמן, שנרצח בשבי חמאס/דובר צה"ל

עוד הוסיפה: "הדבר הראשון שאמרו לי כשהחזירו את הגופה - שרון נרצח על ידי חמאס. זו הייתה ההודעה הרשמית שקיבלתי. אחרי הטלטלה של החודשיים שעברנו, בין תקווה לייאוש, פתאום מודיעים לנו שהוא נרצח על ידי חמא., החלטתי שאני לא רוצה לדעת מה חמאס עשו ולא רוצה נתיחה על אחרי המוות כי לא רציתי לדעת באיזו דרך הוא מת. הרגשתי שאני מתמוטטת אחרי התקופה הזו. לא ידעתי שבכל מקרה בודקים את הגופות".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

"כל מה שחשבנו על צה"ל עד 7 באוקטובר כולל מה שחשבנו על ביצוע נוהל חניבעל, כל הערכים שגדלנו עליהם, לאט לאט בשנה האחרונה מתפוררים". הודתה שרמן בשאט נפש. "זה לא אותו צה"ל שהכרנו, הערכים לא אותם ערכים, החוקים השתנו. בגלל שאני כל כך מקובעת במחשבה על צה"ל הישן והטוב, כל פעם אני מופתעת מחדש. לא רק מהטיוח, אלא גם מהרשלנות בטיוח. למה זה לקח להם כמעט שנה עד שהם הוציאו את הדו"ח?" אמרה.

עוד הוסיפה "יש שם עדיין אנשים חיים. מהיום הראשון פמפמו את העניין שמטרות המלחמה הן מיטוט חמאס והחזרת החטופים. כל הזמן שאלנו איך זה הולך ביחד. בשיחות עם כל ראשי מערכת הביטחון זה מה שאמרו לנו. שאלתי האם נחזיר את החטופים בחיים כי הבן שלי חי? לא ענו לי על השאלה הזו. גם פה ידעו שמיטוט חמאס יחזיר חטופים מתים, לא את החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully