וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 4 שנים: נעצר חשוד באונס האכזרי בגינה ציבורית בבני ברק

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 8:38

חקירת המקרה המזעזע הסתיימה ללא מעצר, ונפתחה שוב לאחר שאותרה דגימת דנ"א של החשוד בעקבות כתב אישום אחר שהוגש נגדו. החשוד, תושב בני ברק בן 33, הובא בתחילת השבוע לחקירה ובסופה נעצר. בית המשפט אישר את הארכת מעצרו

תושב בני ברק הוביל נשים מוחלשות לדירת מסתור, סימם אותן וגילח את שיערן/דוברות משטרת ישראל

המשטרה עצרה ביום ראשון חשוד באונס שהתרחש בגינה ציבורית בבני ברק בשנת 2020. בית המשפט השלום בתל אביב אישר אתמול (שלישי) להאריך את מעצרו, בעוד שהחקירה נמשכת.

המשטרה קיבלה ב-5/9/2020 דיווח על אישה שהותקפה ונאנסה בגינה ציבורית, בשכונת פרדס כץ שבבני ברק. המשטרה פתחה אז בחקירה תוך איסוף ממצאים וראיות. הנאנסת, בת 28, פונתה לקבלת טיפול רפואי ובדיקות. החקירה הסתיימה ללא מעצר.

במהלך השבוע האחרון אותר ממצא פורנזי חדש - דגימת דנ"א של החשוד, שהושגה בעקבות כתב אישום אחר שהוגש נגדו. בעקבות כך החקירה נפתחה בשנית.

בתחילת השבוע עצרה המשטרה את החשוד לחקירה, בסופה נעצר. החשוד, תושב בני ברק בן 33, הוא יליד אזרביג'אן, נשוי לישראלית ותושב ישראל. על פי החשד, הוא פעל לבדו, ולא הייתה היכרות מוקדמת בינו לבין הנאנסת.

עציר אזוק ברגליו. חיים גולדברג, פלאש 90
עציר אזוק ברגליו/פלאש 90, חיים גולדברג

באוגוסט השנה ימ"ר תל אביב עצרו תושב בני ברק בן 43 שעל פי החשד התעלל בנשים באופן סדרתי, מספק להן סמים ומרדים אותן תוך שימוש בחומר הרדמה. בזמן שהיו מורדמות היה מתעלל בהן מינית ומגלח את ראשן באמצעות מספריים ומכונת גילוח.

ראש מחלק מוסר בימ"ר תל אביב, רפ"ק דוד חיימוב, סיפר על המעשים המחרידים. "אירוע מזעזע של פגיעה מינית בנשים", אמר. "במהלך החקירה הסמויה הבנו שהן עברו התעללות נפשית ופיזית. הוא סיפק להן סמים ומשך אותן אליו. הן לא הבינו איך ישנות כל כך הרבה זמן, מתעוררות משינה עמוקה אחרי 16 שעות ובחוסר הבנה איפה הן נמצאות, בלי שיער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully