וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נצפית זורקת בוץ על אישיות": המשטרה פרסמה את תיעוד מעצר הנאשמת בתקיפת בן גביר | צפו

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 20:22

בתיעוד נראים השוטרים ניגשים לנועה גולדנברג ומתשאלים אותה על זריקת חול לעבר השר. המשטרה כתבה בהודעתה כי "הנאשמת נמלטה למים ולא נשמעה להוראות השוטר למעלה מ-10 דקות. בנוסף, ניתן לראות כי הנאשמת לבושה בבגדים והטענה כי נחקרה בבגד ים הינה טענה שקרית ומופרכת"

השלכת חול על בן גביר/משטרת ישראל

המשטרה פרסמה היום (שלישי) את תיעוד המעצר של הנאשמת נועה גולדנברג ממצלמת הגוף של השוטר. זאת, לאחר שהשליכה בוץ לעבר השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בשבוע שעבר.

"בעקבות פרסומים שקריים המנסים לסלף את העובדות ולהטעות את הציבור, אנו נאלצים לפרסם את מצלמות הגוף של השוטר מהאירוע של תקיפת עובד ציבור ע"י הנאשמת בת ה-27 מת"א, כך נמסר בהודעת המשטרה.

"כפי שניתן לראות בסרטון, הנאשמת נמלטה למים ולא נשמעה להוראות השוטר למעלה מ-10 דקות, וזאת למרות בקשות של השוטר והכרזה של המציל במערכת הכריזה לצאת מהמים. בנוסף, ניתן לראות בסרטון כי הנאשמת לבושה בבגדים והטענה כי נחקרה בבגד ים הינה טענה שקרית ומופרכת. בניגוד לטענותיה, כל זכויותיה של הנאשמת נשמרו בקפידה במהלך המעצר", הוסיפו.

נועה גולדנברג, אמה ואביה ובעלה. 9 בספטמבר 2024. יותם רונן
נועה גולדנברג, אמה ואביה ובעלה. 9 בספטמבר 2024/יותם רונן

בנוסף כתבו כי "במקום לקחת אחריות על מעשיה, הנאשמת מטילה דופי בעבודת השוטרים שעושים את עבודתם נאמנה ובמקצועיות הראויה לכל הערכה. ראוי היה לגנות בכל תוקף עבירה של תקיפת עובד ציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully