וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל חיסל בלבנון מפקד בכוח רדואן בחיזבאללה: "הוציא פעולות טרור נגד העורף"

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 14:54

מחמד קאסם אלשאער חוסל במרחב קרעון בתקיפה אווירית על ידי כטב"ם של חיל האוויר. אלשאער היה מפקד בכוח רדואן, והוציא פעולות טרור מדרום לבנון נגד העורף הישראלי בגבול הצפון

חיסול מפקד בכוח רדואן/דובר צה"ל

דובר צה"ל הודיע היום (שלישי) על חיסולו של מפקד בכוח רדואן של חיזבאללה. לפי הודעת הצבא, צה"ל תקף וחיסל מוקדם יותר היום, באמצעות כלי טיס של חיל האוויר את המחבל, מחמד קאסם אלשאער במרחב קרעון, ששימש מפקד ביחידת רדואן של ארגון הטרור.


מוחמד קאסם אלשאער קידם מתווי טרור רבים כגד מדינת ישראל. חיסול זה, כך לשון הודעת צה"ל, "הוא פגיעה נוספת ביכולות חיזבאללה לקדם ולבצע פעולות טרור מדרום לבנון נגד העורף הישראלי בגבול הצפון". נוסף על כך, נכתב בהודעה, צה"ל תקף בירי ארטילרי סמוך לעיירות א-צוונה ועייתא א-שעב.

מייקל אריק קורילה בישראל, ונפגש להערכת מצב עם ראש המטה הכללי, רב-אלוף הרצי הלוי.  9 בספטמבר 2024. דובר צה"ל
מייקל אריק קורילה בישראל, ונפגש להערכת מצב עם ראש המטה הכללי, רב-אלוף הרצי הלוי. 9 בספטמבר 2024/דובר צה"ל

מוקדם יותר היום צה"ל חיסל בכיר בחמאס - אסמעיל חדר אבו-דקה, ראש המערך האווירי של הארגון ברצועת עזה. אבו-דקה חוסל כששהה בחאן יונס. לצידו, הותקפו המחבלים אסאמה טבש, ראש מחלקת התצפיות והמטרות במטה המודיעין הצבאי של ארגון הטרור חמאס, והמחבל אימן מבחוח, בכיר נוסף בארגון הטרור.

בתקיפה הלילה של חיל האוויר במרחב ההומניטרי בחאן יונס בדרום רצועת עזה נהרגו, לפי חמאס, לפחות 40 פלסטינים. תושבים וחובשים אמרו כי מאהל אוהלים באזור אל-מוואסי, המוגדר כאזור הומניטרי, נפגע על ידי לפחות ארבעה טילים שגרמו למכתשים בעומק של תשעה מטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully