וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי אתה ורעייתך שתעזו, אחרי שגרמתם למוות של הבן שלי?": משפחות חטופים מגיבות לנתניהו

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 22:52

בעקבות השיחה הקשה בין ראש הממשלה ואלחנן דנינו ותגובת משרד רה"מ, משפחות חטופים הוציאו הודעות המכוונות ל"מר הפקרה". "אתה שבור לב? אתה לא שופט אותנו? - אנחנו שופטים אותך, על 11 חודשים שבהם עשית הכל כדי לא להחזיר את יקירינו הביתה"

משפחות החטופים מפורום חיים מגיבות לדברי ראש הממשלה בנימין נתניה/קרדיט פורום חיים משפחות להצלת החטופים

משפחות חטופים מפורום חיים הגיבו בזעם לשיחה שניהל בנימין נתניהו עם אלחנן דנינו, שבנו נהרג בשבי, ולתגובתו של ראש הממשלה לתקשורת היום (ראשון). בשיחה שקיימו, ופורסמה בכאן רשת ב', האשים האב השכול את רה"מ בכך שהכסף שהעביר לחמאס גרם לרצח של בנו. בסוף השיחה הקשה, ראש הממשלה פרסם הודעה לתקשורת בה נאמר: " "אני שומע את הזעקה של משפחות החטופים שאיבדו את היקר להן מכל. אני שומע, אני מקשיב, אני גם לא שופט, ואני עושה הכל כדי להחזיר את החטופים וכדי לנצח במלחמה". משפחות חטופים מפורום חיים הגיבו לתגובתו הערב.

ד"ר מעיין שרמן אמרה: "אני אמו של רון שרמן, שנחטף בגללך ב-7 באוקטובר, הופקר, והוקרב בג'בליה אחרי 34 ימים. הוא נהרג מהפצצות צה"ל, וחוסל במטרה לכבוש את צפון הרצועה. אתה הבנאדם שבגללו נחטף, שבגללו יש עדיין 101 חטופים בעזה. אתה זה שלא מחזיר אותם, ואתה לא בעמדה לשפוט אותנו. מי אתה ומי רעייתך שתעזו להוציא הודעה כזאת לתקשורת, אחרי שאתם האחראים למוות של הבן שלי? מי אתם שבכלל תוציאו הודעה לתקשורת על כמה שקשה לכם? אתה האדם שבגללו כל האסון של 7 באוקטובר קרה. תחזיר אותם כבר. מר הפקרה, זה מה שאתה, וזה מה שיזכרו ממך. לך".

אלחנן דנינו אביו של החטוף אורי דנינו, רה"מ בנימין נתניהו. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים,, עיבוד תמונה
"אם הלב שלך היה נשבר לרסיסים - הם היו בבית" אלחנן דנינו ונתניהו/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים,

נטע היימן מינה, בתה של דיצה שנחטפה ושוחררה אחרי 53 ימים אמרה: "סירייסלי מר הפקרה?! - הלב שלך נשבר לרסיסים? - אם זה היה נכון - הם כבר היו בבית! אמא שלי חזרה בעסקה, שזו הדרך היחידה להחזיר חטופים בחיים, אבל החברים שלה, השכנים שלה, האנשים איתם גדלתי, עדין שם".

פרופ' בועז אצילי, בן דודו של אביב אצילי שנרצח ונחטף לעזה: "מר הפקרה, שמעתי אותך היום ולא התפלאתי שאתה ממשיך לשקר ולהוליך שולל על חשבון חטופינו. אתה יודע בדיוק כמוני שאתה הוא הסיבה שגופתו של בן דודי היקר אביב עדיין בעזה, ושיותר ויותר חטופים חוזרים בשקיות שחורות ולא בחיים. לחץ צבאי הורג אותם!".

שי מוזס, אחיינו של גדי מוזס החטוף בעזה: "מר הפקרה, אני וגדי שמענו את ההצהרה שלך היום ונדהמנו. אנחנו יודעים שכבר 11 חודשים אתה עושה הרבה כדי למנוע עסקה. 11 חודשים של טרפודים, 11 חודשים של עינויים ומוות. אנחנו, אזרחי ישראל וההיסטוריה נשפוט אותך לדיראון עולם על הפקרת החטופים. אם אתה לא יכול להחזיר אותם - פנה את מקומך למי שיכול ורוצה כדי שהם יחזרו - החיים לשיקום והנרצחים לקבורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
הפגנת משפחות חטופים 20 באוגוסט 2024. אורי סלע
"יותר ויותר חטופים חוזרים בשקיות שחורות ולא בחיים"/אורי סלע

יעל אור, בת דודתו של דרור אור שנרצח ונחטף: "ברצינית מר הפקרה? אתה שומע את הזעקות שלנו? אתה מקשיב? אתה שבור לב? אתה לא שופט אותנו? - אנחנו שופטים אותך! שופטים אותך על 11 חודשים שבהם עשית הכל כדי לא להחזיר את היקירים שלנו הביתה. דרור, בן דוד שלי, כבר לא יחזור הביתה בחיים, אבל יש שם חטופים שעוד אפשר להחזיר אותם. וזה עליך".

זהירו שחר מור, אחיינו של אברהם מונדר שנחטף ונרצח: "בנימין נתניהו, אתה מנסה להגיד לנו שאתה עושה כל שביכולתך?! - אנו רואים איך אתה עושה כל שביכולתך כדי לטרפד כל ניסיון לעסקה, אל תנסה לעבוד עלינו! כל העולם רואה והמורשת שלך תיזכר לדיראון עולם כמר הפקרה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully