וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר וינטר: "הניסיון להטיל דופי במי שהיה בשטח הוא בעיה מנהיגותית קשה"

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 21:33

תא"ל במיל' וינטר השתתף בכנס בנושא ה-7 באוקטובר וביקר בחריפות ניסיונות להטיל צל על התנהלות הלוחמים, השוטרים והאזרחים שהיו בעוטף. "באותו יום האנשים שלקחו נשק וחירפו את נפשם הצילו את המדינה. לא הייתי מצליח לעמוד במשימה", הצהיר

ריאיון עם הקצין שהגן על חייליו בבסיס מת"ק עזה ב-7 באוקטובר/דובר צה"ל, אמיר בוחבוט

בכנס שנערך במכון ז'בוטינסקי בנושא "ממאורעות תרפ"ט לחרבות ברזל", נשא תא"ל במיל' עופר וינטר דברים חריפים על אירוע חדירת המחבלים בעוטף עזה ב-7 באוקטובר, על ההתמודדות של הלוחמים בשטח, ועל התנהלות דרגי הפיקוד.

"באותו יום מי שהציל את המדינה היו אזרחים, חיילים, שוטרים, מתנדבים - אנשים שלקחו נשק ובגופם צמצמו נזק." אמר. "הניסיון להטיל דופי במי שהיה בשטח הוא בעיה מנהיגותית קשה. זו דעתי כמפקד. לא הייתי מצליח לעמוד במשימה. יודעים כמה צירי חדירה היו? ששים. לא שש - ששים. הניסיון להטיל דופי הוא כמו שהיה במלחמת יום הכיפורים, כשנפלו על המעוזים."

תא״ל עופר וינטר מדבר בכנס יום ירושלים, אריאל, 4 ליוני 2024. ללא, פלאש 90
"אנחנו שואפים לשלום כל חיינו. אבל כדי לשרוד פה - צריך להיות אריות"/פלאש 90, ללא

וינטר גם קרא להאט את קצב התחקירים ולשמור על זהירות ומקצועיות: "אני קורא לאלו שעורכים את התחקירים - האטו את הקצב. תחקיר כנה ואחראי הוא הדרך היחידה להפיק לקחים אמתיים."

לסיום, התייחס לתקוותו לשלום ולמצב במזרח התיכון: "אנחנו שואפים לשלום כל חיינו. אבל כדי לשרוד פה צריך להיות אריות. מבטיח לא לנשוך - אבל להיות כבש במזרח התיכון זה אירוע קשה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully