וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אתנפל עלייך בהפגנה": נעצר החשוד באיומים על עינב צנגאוקר

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 20:08

המשטרה זיהתה את החשוד באיומים והביאה אותו לחקירה ולמעצר אתמול. בית המשפט ממתין לבדיקה פסיכיאטרית של החשוד, לאחר שעורך דינו טען שמדובר במתמודד נפש עם היסטוריה של אישפוזים. צנגאוקר בתגובה: "אני כבר רגילה לזה. גם אם אספוג קללות ואיומים - מתן שווה את הכל"

איום על עינב צנגאוקר אמו של מתן צנגאוקר שחטוף בעזה.9 בספטמבר 2024/לפי סעיף 27א

הוארך היום (שני) מעצרו של דור סרפוס, החשוד באיומים ברשת על בני משפחות החטופים ועל עינב צנגאוקר בפרט. סרפוס, תושב נהריה בן 36, הובא לחקירה אתמול ובסופה נעצר. היום הסכים בית משפט השלום בתל אביב להארכת מעצרו עד ליום רביעי.

עו"ד זהר משה, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את סרפוס, אמר: "מדובר במתמודד נפש שהיה מאושפז מספר פעמים בעברו. לאור מצבו הנפשי, בית המשפט שלח אותו לבדיקה פסיכאטרית. נמתין לקבלת הממצאים הרפואים".

בהקלטה המאיימת, החשוד פונה ישירות לאמו של החטוף מתן צנגאוקר, ואומר: "אני אתפוס אותך בהפגנה ואתנפל עלייך, עינב צנגאוקר. תפסיקו כבר, חייבים להכניע את החמאס".

עינב צנגאוקר, בנה מתן צנגאוקר חטוף בעזה , בהצהרה למען החזרת החטופים,שער בגין, 1 ביוני 2024. ניב אהרונסון, צילום מסך
עינב צנגאוקר, בנה מתן צנגאוקר חטוף בעזה , בהצהרה למען החזרת החטופים,שער בגין, 1 ביוני 2024/צילום מסך, ניב אהרונסון

בשיחה עם 103fm, צנגאוקר הגיבה לסרטון המאיים: "אני כבר רגילה לזה. זו לגמרי תוצאה ישירה של ההסתה של ההנהגה שלנו. אם ראש הממשלה וחברי הקואליציה שלו היו יוצאים נגד האמירות שמעמיקות את הקרע העצום שיש לנו בעם הייתי מתרגשת, אבל אני כבר רגילה לזה".

עוד הוסיפה: "דווקא סרטון כזה מחזק אותי, אני יודעת בשביל מה המאבק שלי, כמה אני הולכת בצדקת הדרך, אין משהו יותר חשוב מלהחזיר את החטופים הביתה. גם אם אספוג קללות ואיומים - מתן שווה את הכל. אני אעשה בשבילו הכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הפגנה להחזרת החטופים, בגין, 7 בספטמבר 2024. שלומי גבאי
הפגנה להחזרת החטופים, בגין, 7 בספטמבר 2024/שלומי גבאי

ממטה משפחות החטופים נמסר: "מטה משפחות החטופים קורא לראש הממשלה נתניהו לגנות באופן פומבי ונחרץ את ההסתה המסוכנת נגד משפחות החטופים. אנו חשים דאגה עמוקה לנוכח העלייה ברמת ההסתה כלפי בני משפחות חטופים, הן ברשתות החברתיות והן ברחובות".

"מטה המשפחות ליווה היום את עינב צנגאוקר, אימו של החטוף מתן צנגאוקר, בהגשת תלונה במשטרה כלפי אדם שאיים עליה ברשתות. משפחות החטופים נמצאות כבר 11 חודשים תחת סבל בל יתואר של דאגה אינסופית לגורל יקיריהן ואל לנו, או לכל אדם בישראל, לשפוט ולבקר אף משפחה על הדרך בה היא בוחרת להילחם על החזרת יקיריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully