וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב נחתה בישראל - זו קבלת הפנים הצוננת שציפתה לה

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 14:57

שרת התחבורה, שחזרה מנסיעה שערכה עם בכירי משרדה לתאילנד, נתקלה סמוך לנחיתתה בפעיל מחאה - שהטיח בה אמירות קשות: "כמה דם יש לך על הידיים, תראי את פניהם של החטופים כשאת יוצאת מהשדה!" | צפו בתיעוד

השרה מירי רגב על ההיערכות לטקס הממלכתי: "מתעלמת מרעשי הרקע"/תדמית

שרת התחבורה מירי רגב מכהנת בתפקידה כשרת התחבורה והבטיחות בדרכים רק שנה וחצי, וכבר הספיקה לנעוץ סיכה ביעדים רבים במפת העולם. הבוקר (שני) היא נחתה בישראל לאחר טיסה נוספת שעשתה לתאילנד - וזכתה לקבלת פנים צוננת מפעיל מחאה שככל הנראה שב אף הוא מאותה הטיסה.

כשזיהה את השרה יוצאת משרוול המטוס, הוא צעק לעברה: כמה דם יש על הידיים שלך! את והיהלומים שלך! מושחתת! ממשלה של מושחתים גנבים, בושה וחרפה! תראי את פניהם של החטופים כשאת יוצאת מהשדה!"

מירי רגב. חיים גולדברג, פלאש 90
מירי רגב/פלאש 90, חיים גולדברג

רק בחודש יוני האחרון שבה רגב מצרפת, לאחר שערכה סיורים בקווי מטרו ורכבת קלה במדינה. אלא שבמהלך הביקור, השרה כלל לא פגישות את המקבילים שלה בממשלת צרפת. רגב גם ביקרה במפעל אירבאס שמייצר את מטוסי ה-ATR שרכשה חברת התעופה החדשה אייר חיפה כדי לראות את מטוסה הראשון של החברה יום לפני שהמריא לישראל. עלות הטיול של רגב לצרפת עלה לקופת המדינה עמדה כל כ-600 אלף שקל, מכיוון שהיא בחרה לטוס במקביל לאולימפיאדה שהתקיימה בפריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully