וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ביקש לאסור את הקרנת הסרט שמציג תיעודים מחקירותיו - ביהמ"ש סירב

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 10:02

בית המשפט המחוזי בירושלים דחה את בקשתו של ראש הממשלה למנוע את פרסום הסרט "תיקי ביבי" בפסטיבל הסרטים בטורונטו. בסרט יוצגו תיעודים חזותיים של חקירות נתניהו בישראל

ראש הממשלה בנימין נתניהו בראיון בפוקס ניוז/FOX NEWS

בית המשפט המחוזי בירושלים דחה היום (שני) את בקשת ראש הממשלה בנימין נתניהו למנוע את פרסום הסרט "תיקי ביבי" בפסטיבל הסרטים בטורונטו. נתניהו ביקש למנוע את הצגת התיעוד החזותי של החקירות שלו במשטרה בישראל. בסעיף 13 לבקשה כותב עו"ד עמית חדד שמייצג את רה"מ בנושא: "העובדה כי הפרסום עתיד להתבצע בחו"ל אינה מעלה ואינה מורידה בעניין זה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו. יונתן זינדל, פלאש 90
ראש הממשלה בנימין נתניהו/פלאש 90, יונתן זינדל

הסרט התיעודי, שהעיתונאי רביב דרוקר הוא אחד ממפיקיו, יכלול תיעודים שטרם נחשפו מחקירות ראש הממשלה. במאי הדוקו אלכס גיבני ואלכסיס בלום קיבלו גישה לתיעודים מאלפי שעות של חקירות נתניהו בתיקי האלפים בין השנים 2018-2016, שכוללים חקירות של נתניהו, רעייתו, בנו, מקורבים ועובדים בלשכת ראש הממשלה - שמעולם לא פורסמו.

גיבני, במאי הדוקו זוכה האוסקר ויוצר הסרט, אמר ל"ורייאטי" ש"ההקלטות הללו שופכות אור על דמותו של נתניהו בצורה חסרת תקדים ויוצאת דופן. הם עדות עוצמתית לאופי המושחת שלו וכיצד הוביל אותנו למקום שבו אנו נמצאים כעת. יש דחיפות מסוימת להתמודדות עם החומרים האלה והתמודדות עם אופיו של נתניהו בזמן שאומרים לנו, 'אה, הדיונים האלה הם ליום אחר, כי נתניהו באמצע מלחמה'. הרגשנו שזה חשוב, ולמען האמת, חובתנו כאזרחי העולם לפרסם את הסיפור שלנו בהקדם האפשרי - כי אנשים מתים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully