וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עדות עוצמתית לאופי המושחת": תיעודים מחקירות נתניהו ייחשפו בדוקו חדש בחו"ל

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 10:03

ההקלטות, שלא פורסמו עד כה, כוללות אלפי שעות מחקירות נתניהו, רעייתו, בנו ועובדים בלשכת רה"מ. הן צפויות להיחשף בסרט תיעודי בשם "תיקי ביבי", שיוקרן בגרסה לא סופית בפסטיבל הקולנוע בטורונטו. הבמאי: "ההקלטות מראות כיצד נתניהו הוביל אותנו למצבנו הנוכחי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו: ״מי שרוצח חטופים - לא רוצה עסקה"/רועי אברהם/ לע״מ, סאונד: יחזקאל קנדיל/ לע״מ

סרט תיעודי חדש, שיוקרן החודש בפסטיבל טורונטו לקולנוע, יכלול תיעודים שטרם נחשפו מחקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו. כך דיווח אתמול אתר "ורייאטי" האמריקני.

לפי הדיווח, במאי הדוקו אלכס גיבני ואלכסיס בלום קיבלו גישה לתיעודים מאלפי שעות של חקירות נתניהו בתיקי האלפים בין השנים 2018-2016, שכוללים חקירות של נתניהו, רעייתו, בנו, מקורבים ועובדים בלשכת ראש הממשלה - שמעולם לא פורסמו. לפי הדיווח, יוצרי הדוקו עובדים על סרט בן שעתיים בשם "תיקי ביבי - The Bibi Files" שיוקרן בגרסה לא סופית בפסטיבל הקולנוע בטורונטו בשבוע הבא.

רה"מ בנימין נתניהו מציג את עזה אחרי ההתנתקות, 2 בספטמבר 2024. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
"דחוף להתמודד עם החומרים האלה, דווקא בזמן המלחמה". ראש הממשלה בנימין נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

גיבני, במאי הדוקו זוכה האוסקר ויוצר הסרט, אמר ל"ורייאטי" ש"ההקלטות הללו שופכות אור על דמותו של נתניהו בצורה חסרת תקדים ויוצאת דופן. הם עדות עוצמתית לאופי המושחת שלו וכיצד הוביל אותנו למקום שבו אנו נמצאים כעת. יש דחיפות מסוימת להתמודדות עם החומרים האלה והתמודדות עם אופיו של נתניהו בזמן שאומרים לנו, 'אה, הדיונים האלה הם ליום אחר, כי נתניהו באמצע מלחמה'. הרגשנו שזה חשוב, ולמען האמת, חובתנו כאזרחי העולם לפרסם את הסיפור שלנו בהקדם האפשרי - כי אנשים מתים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully