וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימו של יגב בוכשטב: "הוא הוצא להורג. לחץ צבאי לא מביא חטופים"

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 10:45

לאחר שהמשפחה קיבלה את דו"ח הנתיחה לאחר המוות של יגב, דיברה אמו על המדיניות המוטעת לטענתה של הממשלה בפעילות ברצועה. "הצבא הגיע קרוב לאזור המנהרה והם הוצאו להורג", אמרה. "הצבא לא אשם בזה, זה מדיניות של הממשלה - אנחנו רואים את זה חוזר על עצמו בכל המבצעים"

אסתר בוכשטב, אמא של יגב ז״ל, שנרצח בשבי החמאס, מספרת שחזר אתמול דו״ח הנתיחה של בנה ואומרת: ״הוא הוצא להורג. לחץ צבאי לא מביא חטופים.״/ערוץ הכנסת

אסתר בוכשטב, אמא של יגב שנרצח בשבי חמאס, סיפרה היום (שני) בוועדה לטיפול בשורדי שואה על דו"ח הנתיחה של בנה שקיבלה אמש. "הוא הוצא להורג, לחץ צבאי לא מביא חטופים", אמרה בוועדה בראשות מירב כהן. "הבן שלי נחטף חי. הוא היה חי, היה אות חיים ממנו. חטופות ששבו ביניהם אשתו היו איתו. הוא היה חי, הוא היה צריך לחזור חי הוא חזר מת. נרצח".

"אתמול קיבלנו את דוח נתיחה רפואי שלו", אמרה. "תבינו מה עובר על משפחה. הדו"ח מכיל את ההוצאה להורג שלו - הוא הוצא להורג. הצבא הגיע קרוב לאזור המנהרה והם הוצאו להורג. זה מה שקורה בלחץ הצבאי. הלחץ הצבאי לא מחזיר חטופים בחיים הוא הורג אותם".

אסתר בוכשטב, אמא של יגב , שנרצח בשבי החמאס, מספרת שחזר אתמול דו״ח הנתיחה של בנה ואומרת: ״הוא הוצא להורג. לחץ צבאי לא מביא חטופים.״. ערוץ הכנסת
"הלחץ הצבאי לא מחזיר חטופים בחיים - הוא הורג אותם". אסתר בוכשטב, אמא של יגב בוועדה בכנסת/ערוץ הכנסת

"אני לא חושבת שהצבא אשם בזה, זה מדיניות של הממשלה", המשיכה בוכשטב. "הצבא עושה מה שאומרים לו. אנחנו רואים את זה שזה חוזר על עצמו בעוד מבצע ועוד מבצע. החטופים ששבו שבוע שעבר - אותו סיפור. הסיפור של יגב שבע שעבר - אותו סיפור. לקח הרבה זמן עד שהצליחו להוציא אותם אבל הם הוצאו להורג".

בחודש יולי האחרון נודע כי יגב בוכשטב נהרג בשבי חמאס בזמן שצה"ל פעל בחאן יונס. בוכשטב בן ה-35 מקיבוץ נירים, נחטף יחד עם אשתו רימון קירשט בוכשטב ששוחררה בעסקת החטופים בחודש נובמבר, אחרי 50 ימים בשבי. אנשי נירים תיארו את בוכשטב כאדם צנוע ופשוט, שאהב את החיים בקיבוץ. כטכנאי סאונד במקצועו, היתה לו תשוקה עזה למוזיקה, ומגיל צעיר ניגן על גיטרה וחליל צד וכן על כלים נוספים, שאת חלקם בנה בעצמו. עם אשתו רימון, הוא גידל חמישה כלבים וחמישה חתולים, שאת חלקם אסף לשיקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully